Recenze (21)
Cesta z města (2000)
Přidávám 5. hvězdu. Mistrovské a nadčasov dílo Tomáše Vorla.
Valeria (2020) (seriál)
Para los treintañeros y para descansar después un día difícil.
Květiny (2014)
Silný příběh s minimem slov. Momenty, kdy prvně Ane a poté Lourdes pokládají květiny u místa nehody Beñata říkají tolik a přeci se dají asi jenom cítit a nikoliv popsat slovy...
Laurence Anyways (2012)
Xavier Dolan mě oslovil i na podruhé. Na ***** to však nebylo. Stopáž byla moc dlouhá. Chybělo mi hlubší sdělení nebo silnější závěr. Na druhou stranu se mi moc líbilo sdělování pocitů "mezi řádky" a vizuální podoba snímku. Práce s kamerou, zejména dlouhé záběry a zpomalené scény, byla také famózní. A ten soundtrack (Moderat)!
Nouzový východ (2008)
"Plenty of people are on to the emptiness, but it takes real guts to see the hopelessness".
Na dotek (2004)
Mám rád filmy, u kterých nesleduji, kolik ještě zbývá do konce a dokážou si získat veškerou moji pozornost. Jistou svojí nekonvenčností se to podařilo i tomuto brilantnímu snímku. K tomu mně byli sympatičtí všichni hlavní představitelé. Líbila se mi ostrost a syrovost dialogů. Mnohé z nich se neobešly bez úsměvu na tváři. Je fajn, když si lidé umí říci věci upřímně a bez jakýkoliv zábran jako například citově propracované postavy v tomto filmu…
Sněhurka: Jiný příběh (2012)
Z filmu sálají neoddělitelné aspekty španělského království jako korida, flamenco, katolicismus. Nechybí silná ženská emancipovanost, galgo, apod. To vše za doprovodu temperamentní španělské hudby. Pro milovníky hispánské kultury zážitek.
Kameny (2002)
Impozantně propletené lidské životy ve velmi citlivém snímku, který pro mě obrazně vyjádřil lásku (zamilovanost). Filmu také velmi sluší hudba od Pascala Gaigneho.
Alenka v říši divů (2010)
Kromě slušných vizuálních orgií nuda. Pro mě rozhodně nejslabší Burton. (60%)
Kick-Ass (2010)
Naprosto mě to minulo..jedním slovem..bullshit!