Recenze (135)
Lotrando a Zubejda (1996)
Čím jsem starší, tím méně se mi tato pohádka líbí. Už jen základní zápletka mě sere - vyprahlá, pouštní monarchie s pár stromy v paláci a princezna stůně kvůli stínu? Chudák. No tak tam pošleme borce z Čech, kteří všechno vykácí, daj jí tvaroh, pak si ještě zazpíváme a vše je cajk... Uf...
Tři bratři (2014)
Jedna z nejhorších pohádek, co jsem kdy viděl, totální zklamání.
Životy slavných (2020) (pořad)
Ještě o level lepší než Slavné dny, které se dost povedly. Vše do sebe zapadá - hlas, informativnost, vizuální stránka, délka, dramaturgie...
1989: Chceme dýchat (2023)
Na základě krátkých a při tom výstižných epizod ze života dvou mladých lidí sesumírovaný filmeček o situaci v Československu ve druhé polovině 80. let. Je tam nezávislá scéna - punkáči i trochu máničky, ekologické problémy, láska, VB, vojna, komouši, důchodci, básně a muzika v jednom smysluplném a nakonec i dojemném mixu. Povedlo se.
Malý pitaval z velkého města - Vedoucí partiové prodejny (1982) (epizoda)
Moc pěkný díl s nečekaným, syrovým, dramatickým koncem.
Otzi, muž z ledu (2017)
Skvělé kostýmy, výprava, příroda, atmosféra. Zajímavé je i použití záměrně nepřekládané řeči. Příběh celkem ušel, ale šlo by z toho vytáhnout i víc. Pár nepřesností nebo nesrovnalostí to má - Ötziho luk, který u něj našli, byl nedodělaný, šíp, jenž ho zabil, mu někdo vytáhl, v těle zůstal jen hrot. Kde vzal ten jeho zachránce tak dlouhý provaz a za co ho připevnil? Občas mi přijde, že Ötzi kráčí bez luku a pak ho zase má. atd. Celkově 75 %.
Doktor Martin - Série 1 (2015) (série)
Seriál jsem dlouho ignoroval, čekal jsem venkovskou selanku o hodném doktorovi, kterého mají všichni rádi a on je, nicméně jsem byl při náhodném shlédnutí příjemně překvapen docela pěkným, často sarkastickým humorem a naprostou pařezovitostí hlavní postavy.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Spoiler: Výplod chorého pramozku, hovadina na entou, kde en je rovno nekonečnu krát dvě, konina jak lebka z pratura, megapičovina nad gigapičoviny to celé na třetí, sračka vypitá a znovu vysraná, zhovadilost, že by i Chuck Norris brečel jako malej kluk. Konec spoileru...ale tak chápu, že to může někoho uspokojit.
Rampage Ničitelé (2018)
Kravina na dva kvadráty krát nekonečno to celé na druhou, ale docela zábavné a nenudící.
Labyrint - Série 3 (2018) (série)
I přes množství nelogičností dávám 4*, neboť koktejl napětí, zamotanosti a mystiky je poměrně slušně namíchaný.