Recenze (53)
Pád (2013) (seriál)
To byla neuvěřitelná jízda!
Atlas mraků (2012)
Potřebuju to vidět ještě jednou!
Zakletý v čase (2009)
Kdybych nečetla knížku, tak bych s filmu byla ale hodně zmatená...nesouvislý a zmatený děj, téměř nic nevysvětleno, chaoss...
Sherlock (2010) (seriál)
naprosto geniální!! chci vííííc:-) EDIT: po skončení 2. řady...WTF!!!!:-)
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Už dlouho jsem neviděla tak hezkou, kouzelnou pohádku.
Léto '04 (2006)
divné...
Tajná přání (2005)
Tento film mě utvrdil, že R. Gere'a nemám ráda. Ale zato J. Binoche je naprosto skvělá - dávám proto ** !!! a k tomu nemám ráda filmy o rodičích toužící po úspěchu svých dětí kvůli své méněcennosti. A je jedno jak je zničí...
Družička (2004)
naprostá podivnost
Twilight sága: Zatmění (2010)
tenhle díl se jim podařil zatím asi nejvíc. Sice hlavní hrdinové házej takový ksichty, že to až bolí, ale celkově to vyznělo nejlíp. Možná by to chtělo změnit scénáristku, protože občas ty hlášky...
Báječný svět shopaholiků (2009)
příjemně strávený nudný večer.... I když nesnáším nakupování:-) tak mě ztřeštěná hlavní hrdinka mile pobavila a Hugh Dancy byl jako vždy skvělý