Recenze (93)
Osada - Epizoda 9 (2023) (epizoda)
Toto už bylo téměř na odpad.
Babylon (2022)
...avšak závěrečná scéna je za pět hvězd.
Místo zločinu České Budějovice - Únos (2023) (epizoda)
"Láud end klír".
Festival pana Rifkina (2020)
Byl by to relativně průměrný Allenovo film, pokud bychom toto téma neviděli v jeho filmech snad už milionkrát. Za mě bohužel zatím to nejhorší, co jsem od Allena viděl.
Pán času - Orphan 55 (2020) (epizoda)
Jedna hvězdička za závěrečnou myšlenku, jinak se jedná o jednoznačně nejhorší díl všeobecně.
Ratchedová - Pilotní díl (2020) (epizoda)
Jednoduché... ve všech směrech.
Teror - Zvěrstvo (2019) (série)
Chvílemi to byl terrrrror to dokoukat...
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Jasné zakončení slavného seriálu. Podle mého názoru by mu místo celovečerního filmu slušela několikadílná minisérie, ale i tak dobré.
Do Říma s láskou (2012)
Od Allena jeden z těch horších. Ani krásné lokace natáčení nedokážou tento film pozvednout výše. Je to jeden z těch filmů, u kterých se děj mění naprosto nečekaně a nelogicky z minuty na minutu a v řežisér si tu v podstatě s dějem dělá co chce, vzhledem k nelogickým zvratům. Film je silně povrchní a myslím si, že Allen by si měl vyřešit svou sexuální stránku osobnosti. Téměř každý jeho film a minimálně jedna jeho dějová linka se týká sexu. V tomto filmu je to přehnané, zbytečně.
Muž s kinoaparátem (1929)
Silně nadčasové.