Recenze (93)
MOST! - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
Třetí epizoda neobsahuje tolik hlášek jako první dvě. V popředí je řešení problémů hlavních postav. Nicméně popelářský vůz je nejlepší.
Milada (2017)
V žádném případě nechci popírat zrůdnost, kterou na Miladě Horákové režim napáchal. Avšak film sám o sobě je dost neosobní. Je mi líto, tohle není ani na průměr.
Ztratili jsme Stalina (2017)
Myslím, že na prknech divadla by toto vypadalo o moc lépe než na filmovém plátně. Humor byl ... zvláštní.
Slender Man (2018)
Horor, který těží pouze z laciných lekaček a "děsivých" zaběrů. Příběh = žádná hloubka, žádné rozvětvení. Vymyšlena postava, která unáší děti, natočíme o tom film... Čekáte, že se dozvíte něco víc? Kdepak...
American Horror Story - Věrnost až za hrob (2017) (epizoda)
Jsem asi jediný, koho to umělý a "nečekaný" šokování přestalo bavit. Nehledě na tu spoustu naprosto nelogickejch věcí, který vůbec nikdo neřeší: Zabitej brácha, kterej byl vloženej do ložnicovýho mauzolea, jeho hlavní pracovní náplní je psychiatrie, musí mít miliony pacientů a vůbec nikdo ho nehledá - nebo-li jak natočit sračku a nanést na ní tunu mejkapu, aby se ty hovna zakryly.
American Horror Story - Cult (2017) (série)
Sarah Paulson umí být sice krásně a procítěně histerická. Když je to tak ale v každé sérii, bohužel .... to už nestačí.
Pod kupolí - Série 3 (2015) (série)
Třetí série je něco mezi jednou hvězdou a odpadem. .... Beru zpět - dokoukal jsem to celý a je to totální odpad. Tak dobrá knížka...
Giulietta a duchové (1965)
Je to jako dívat na abstraktní obraz - sami si z něj musíte vzít co chcete, co zrovna potřebujete.
American Horror Story - Roanoke (2016) (série)
Prozatím nejslabší série.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Pro další béčko tady není místo.