Recenze (46)
Atlas mraků (2012)
rozpačitých 5*
7 trpaslíků (2004)
Pitomost, absurdní ptákovina atd atd.. A proto to bylo tak zábavné. Je hranice mezi trapností a legrací.. kde končí legrace tam začíná trapnost, jenže pak je další hranice to je když je to ještě mnohem trapnější a ve své podstatě chytřejší tak tam znova začíná zábava.
Mary a Max (2009)
Většinou to mám naopak táhne mě to k vyššímu hodnocení, ale u tohohle filmu spíš k nižšímu a přitom je film po umělecké a filmařské stránce mistrovsky zpracovaný, příběh zcela originální a neokoukaný, a samotné zpracování obsahu velmi poutavé. Promítnou se v něm všechny emoce od těch nejhorších až po ty nejlepší, to dodává filmu neuveřitelnou realističnost a důvěryhodnost. Ten film je jedním slovem zvláštní ve všech podobách toho slova a já sem z něj poplematený. tak dobře 5*;)
Opravdová kuráž (2010)
Dlouho váhám mezi 3* a 4*. Coeny mam hodně rád většinou mi jejich styl sedí, ale tady si nejsem jistý, možná, že jsem od toho čekal něco trochu jiného a jsem mírně zklamaný, přestože film je vlastně velmi povedený. A nejspíš co mě přimělo dát 4* jsou herecké výkony v popředí s Jeffem Bridgesem, který je tu mnohokrát vyzdvihován a já na jeho výkon mam stejný názor.
Dostaň ho tam (2010)
Někdy není na škodu když je něco "až moc", v tomhle filmu to většinou taky nebylo na škodu, ale párkrát to bylo opravdu až moc. Fajn podívaná a určitě fajn pobavení.
Expendables: Postradatelní (2010)
srdce říká 5* mozek a skutečnost 4* a 4* možná jen protože srdce by dalo těch pět a tahá to hodnocení hodně nahoru. Pravdou je, že film je hodně zábavný a jak se dalo čekat taky velmi nenáčočný a přímočarý. Co je však nejduležitější je , že sem se bavil!
A-Team: Poslední mise (2010)
Tak přesně takhle by měli vypadat akční filmy součastnosti! Zatím co u "průměrného akčňáku" to vypadá přibližně takto: menší akce, větší akce, menší akce a nakonec vrcholná akce. Zde mi přišlo jakoby od začátku byla ta vrcholná akční scéna a jen sem si pořád říkal co tam chtěj ještě dát a nebo to bude tahle scéna až do konce filmu? Ne oni to dokázali předčít. Akční scéna která vytvořila hlavní zápletku by v jiných filmech byla jistě tou vrcholnou a nepřekonatelnou, zde to byl jen odrazový můstek. O dostatku vtipných scén a hlášek ani nemluvě. Skoro bych si přál aby z toho udělali sérii, jen se bojím protože všichni víme jak většinou dopadají dvojky.
Počátek (2010)
5* S velkými rozpaky. Ale po všem povídání okolo a všech trailerech sem prostě čekal víc a jak známo nevyplatí se mít přehnaná očekávání. Film samotný je opravdu skvělá podívaná a 5* si zaslouží. Jen si neodepřu dávku zklamání a to, že tech 5 hvězd není tak jasných. Někde jsem slyšel, že je to zase nějaký přelomový snímek, tak to bych si netroufl tvrdit v žádném případě. Místy mi to přišlo až příliš zamotané a ne že by to bylo až tak složité ale prostě tam nemuselo být tolik uzlů. Jejich poslední a hlavní výlet do říše snů jsem čekal také o moc povedenější. Přes všechny tyto vítky dávám 5*.
Ip Man 2 (2010)
Lepší nebo horší než první díl? To nevím, prootže oba jsou téměř dokonalé. Zábava od začátku do konce. Má to co každý asijský film má mít a všem zápaďáckým to chybí. A proto i tady fandím Číňanovi a ne Zápaďákovi:)
500 dní se Summer (2009)
Neobvyklý romantický film a proto vystupuje z průměru. Ani nevim jestli se mi tak moc líbil, každopadně originalita v dnešní době je asi nejdůležitější, zpracování také nebylo špatné a dokonce sem se i zasmál. Takže těch 80% si to zaslouží.