Recenze (497)
Divoké historky (2014)
Jeden z "must see" filmů. Tyhle divoké historky fakt nemají chybu. Dávám 5 hvězd. I takový Tarantino by se tady mohl něco přiučit, až zase bude psát historky z podsvětí.
7 životů (2017)
Mělo to fakt šťávu, dávám 5 hvězd a nestydím se za to. Režie je ve stylu "padni komu padni" a tak to má být. Noomi Rapace si těch sedm životů fakt vychutnala. Jen nevím, který ji bavil nejvíc. Doporučuji vidět.
Pyšná princezna (1952)
Klasická pohádka, roky prověřená, asi naše nejlepší. Dávám 5 hvězd, to se nikdy neokouká.
Černobyl (2019) (seriál)
Tak toto dílo splnilo mé očekávání asi tak na 120 procent a minimálně o dalších 30 procent je překročilo. Asi jediný seriál, který jsem hltal epizodu po epizodě a vždy netrpělivě čekal až vyjde další. Bylo to tak úžasné, hrůzostrašné, fascinující, dechberoucí a já se nemohl dočkat co přijde dál a zároveň se toho obával. O Černobylu jsem toho přečetl hodně, po ulicích Pripjati se občas přes streetview projdu a tento vizuální zážitek bylo to, co mi chybělo. Dávám 5 hvězd tvůrcům a skládám čest památce všech, kteří si tímto peklem prošli.
Upgrade (2018)
Joo to vám byla jízda. Konečně film co má spád, nápad a všechno to pasuje na sebe. Sice než se to rozjede, tak to chvíli trvá, ale vyplatí se počkat. Nechat si dát čip do míchy, který vás naboostuje a pak ten čip nechat hacknout, to chce fakt mít koule. Jako režie a scénář fakt hustý, naposledy mě takhle dějově pohltil snad jen děda Matrix nebo strejda Zdrojový kód. Dávám pět hvězd a vůbec se za to nehanbím.
Nelítostný souboj (1995)
Dokonalá přestřelka. Nejlepší co kdy byla natočena. Už jen za to 5 hvězd.
Coco (2017)
A po čase zase jeden skvělý animák, který má koule. Vizuálně dokonalé, příběh o rodině vypilovaný do detailu, zápletka má říz. Poučné a hlavně pochopitelné pro děti i dospělé. Konec dojemný. Dávám 5 hvězd.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Tak toto je opravdu moc pěkná pohádka. Škoda, že ty další od pana Trošky už tak hezké nejsou. Dávám 5 hvězd.
Rivalové (2013)
Nádherně zpracované sportovní drama. Prý je tam mnoho nepřesností, ale mne to nijak neurazilo. Herecké výkony obou hlavních hrdinů - zvláště pak herce jménem Daniel Brühl - jsou famózní. Konečně mohu dát nějakému filmu v klidu pět hvězd.
Tichá bolest (1990)
Dávám 5 hvězd. Méně nemohu dát. Herecký koncert pana Hrušínského a krásně bolestivý film o PTP.