Poslední recenze (67)
Gravitace (2013)
no, dufam ze konecne sa reziseri chytia sance a budu plodit podobne Realne filmy v otvorenom vesmire, dokazal by som to pozerat aj 100hodin nonstop , cely film bol vskutku velmi realny aj ked som vo vesmire nebol :D...... kiezby sa do niecoho podbneho pustil este raz Stanley K. a zrobil remake svojho slavneho diela resp, zrucny reziser... film bol uzas, 2 projekcia nutna :))
Big Lebowski (1998)
slzy smiechu hovoria za vsetko ... kult :-)
Avengers (2012)
3d- damynecitat- kktina ...^ 2 pribeh - v rmaci zanru asi 3 * akcia - mohla by byt za 5 ale to 3d ,ach jaj .. 4 celkovy dojem nic moc, celkom povrchne,strasne vela stupidnych akoze vtipov aj ked 'hulk' a iron par x zaflipovali fajn 3,5 * neviem preco ale stale to porovnavam s dark knight a hold zatial nema narok nic :>