Recenze (67)
Agora (2009)
sorry necitat: skurveni hlupi ludia, skurvene nabozenstva k filmu .. nebolo to zle ani ziadna slava aj ked zaver bol fajn, fyzikalna vlozka pre mna najviac zabodovala, samozrejme s nadhladom aj nabozenska,,, je to velka skoda ked taki burani ako krestania pridu kazat do krajiny tak vyspelej ako bol kedysi egypt..ach jaj.. najhorsie natom je to ze sa tieto sracky deju este aj dnes kazdy den.
Opravdová kuráž (2010)
potesilo :)
The Ledge (2011)
no teda , filmarcina nic moc ale ten pribeh sice x krat videny a znova z ineho uhlu,,ja ako zastanca pritomneho okamizku nemozem sa nesmiat samotnemu konaniu joea ale bohuzial takyto su stale dnesny ludia.... velmi fajn pocin ..
Sunshine (2007)
asi neobjektivnych 5 * ale ked ja si nemozem pomoct :).....the Size.....
Rychle a zběsile 5 (2011)
teda to bol naklad :)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jsem Wolf a resim problemy :)) a dalsich x desiatok scen ktore proste tu budu navzdy :))
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Tak teda pattern cislo 2 pred bondovky, dobrodruzne a aj akcne filmy.... Alfred diky :)
Psycho (1960)
The pattern :)
Den, kdy se zastavila Země (1951)
najviac zo vsetkeho si prajem aby sa toto raz stalo in real :)
Lovci hlav (2011)
wau,,