Recenze (67)
Čekej do tmy (1967)
no slecna oodry zabodovala :> luxusny thriller
Výměna (2008)
teda... neviem ci zobrazenie policie a panov doktorov bolo schalne lebo som mal chut rozbit lcd:) ale zabralo slusne....citovo silny snimok so zaujimavou pointou,clint vie co robi :)
Rosalinda (1999) (seriál)
mal som asi 15 a zalubil som sa do nej :))) neda sa inak ako 5 * l;))))))))
Zrození Planety opic (2011)
skoda stopaze a kebyze trosku sa dej rozvinie viac tak by to bolo za 5, zaver je fajn ,ziadne dualisticka blamaz sa nekona :-) , graficky velmi pekne
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
100%,,,premakane v kazdom detaile, kazdej postave, kazdej akcii,,,,,,,,,,,, myslim ze iba 1x sa mi tam nieco nepozdavalo, uz neviem. zajimavy koniec :-)
Světová invaze (2011)
keby ten film bol nemy tak dam 5 :-) samozrejem v ramci zanru
Děvčátko, které bydlí na konci ulice (1976)
velmi inteligentny thriller, jody nema chybu :)
Provaz (1948)
brilantne
Amadeus (1984)
2 sceny: 2. diktat salierimu 9* 1. presvedcovanie cisara o figare 10* zvysok 5* :-) music is eternity in any form
Doktor Smrt (2010) (TV film)
5* za temu a opat super Ala, 4 za film ,,, ludia su proste idioti...