Recenze (406)
Jack Reacher (2022) (seriál)
Zhlédnuto za dva dny. 9/10
Trhák (1980)
Pořád skvělé i po mnohém zhlédnutí. Takže 5* Kravina na kvadrát! Výplod šílence! Debilní paskvil! Ten člověk se mi líbí.
Duna (2021)
Jak se dívat na film podle knihy, jejíž příběh znám jako vlastní boty? Jedině tak, že budu obdivovat dokonalé zpracování a bedlivě si všímat, kde si troufli jít filmaři vlastní cestou. Tady musím pochválit Villeneuva, že se mu povedlo až na několik, zřejmě nutných, vysvětlovaček celkem držet příběhu. I když by se slušelo „dát mrtvému vodu“, to se mi nepovedlo. Přesto dávám filmu 9/10. Těším se na druhý díl a jelikož se má jednat o trilogii, tak i na Spasitele Duny. „Nebudeme utíkat. Půjdeme důstojně. Uděláme, co je potřeba udělat.“
A Bit of Fry and Laurie (1987) (seriál)
As a critic, I found this very predictible.
Gully boy: Kluk ze štrýtu (2019)
Můj čas ještě přijde. Jasně, socialistická agitka. Ale kdo tu jejich realitu neviděl, nepochopí.
Jagga Jasoos (2017)
Velice podhodnocený film. Styl, hudba a barvitý děj, který ani na chvíli nenudí.
Pohádky pana Donutila (2015) (pořad)
Naprosto neuvěřitelná hysterie ohledně průměrných pohádek.
Labyrint (2015) (seriál)
Měl jsem o Jirku trochu Strach, jak to zvládne. Moc mi tam nesedl Donutil, který se svými komediálními rolemi a obsazování do rolí bodrých strécu do vážně laděných filmů či seriálů moc nehodí. Ale jo, plný počet s trochu odřenýma Ušima ve srovnání se zahraniční produkcí.
Vlastníma očima (2013)
Magickorealistický příběh v úžasném prostředí úzkých uliček Starého Dillí. O chlapíkovi, který se rozhodl, že zapomene vše, co znal, a začne věřit jen tomu, co vidí na vlastní oči. Po druhém zhlédnutí musím přitlačit na plný počet, ten film má duši.
Nekonečný příběh (1984)
Jeden z filmů, u nějž jsem si přál, aby nikdy neskončil.