Poslední recenze (590)
Světová válka Z (2013)
Nejsem velký fanoušek zombie filmů, Romero mě nebere, ale tohle stejně jako Walking Dead mě dostalo. Třeba scéna v laboratoři s klapajícím zombíkem je perfektní, líbila se mi skvěle vybudovaná atmosféra paniky, strachu a chaosu. Je to samozřejmě ve stylu Brad Pitt a pak ty další, ale myslím, že příběhu to tady nijak neškodí. Také se mi líbí pointa příběhu, jednoduše geniální. 90%
Žaloba (1998)
Právnická dramata mě většinou hodně baví, i ty s horším hodnocením, ale tohle je fakt slabota. Travoltovi tu dobráckost fakt nežeru, jezdí si tam ve sporťáku, v klídku cáluje pokuty za rychlost a pak rozdá všechny svý prachy za boj o spravedlnost ? Navíc mi to přijde, jako by to kameraman bral přes šedý filtr, obraz byl takový nečistý, zakalený. 50%
Francouzský polibek (1995)
Celkem milý romantický snímek, občas však až moc kýčovitý. Meg Ryan a Kevin Kline jsou fajn, stejně tak Jean Reno, i když jeho detektiv není příliš uvěřitelná postava. Překvapilo mě, že krásnou Francouzku hraje Němka Suzan Anbeh. A pak, že Němky nejsou pěkný :-) 60%