Oblíbené seriály (10)
Will a Grace (1998)
Hra o trůny (2011)
Čarodějky (1998)
Bleach (2004)
Naruto (2002)
Teorie velkého třesku (2007)
Ženatý se závazky (1987)
Simpsonovi (1989)
Spartakus (2010)
...koukám a koukat budu - fakt mě to zaujalo .-)