Recenze (51)
Neříkejte mé matce... (2006) (seriál)
Diego Buňuel se s kamerou vydává do míst, která nejsou zrovna vyhledávanými turistickými destinacemi. Ukáže Vám země jako jsou KLDR, Afghánistán, nebo třeba Kongo. Je v osobním kontaktu s obyvateli a natáčí jejich každodenní boj o lepší život, ale i běžné radosti.
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Bear Grylls předvádí neuvěřitelné výkony na hranici lidských možností.
Payback: Straight Up (2006)
Porter je zpět! Stylovější a drsnější. A samozřejmě chce své peníze!!!
Sexy Pistols (2006)
Sexy pistols aneb, jak učila Salma Penelopu líbat :)
Taková je Anglie (2006)
Film bych ohodnotil za 4 hvězdičky, ale vynikající hudba davá 100%. 2tone it
Carnivale (2003) (seriál)
Tajemná atmosféra kočujícího podniku, který má bavit a zároveň děsit své návštěvníky. Skvadra nejpodivnějších lidí od vousaté ženy, jejího slepého milence s telepatickými schopnostmi, liliputána, který je pravou rukou znetvořeného člověka nazývaného " vedení " (nikdy nevychází ze své maringotky) rozhodujícího o všem, co se v této komunitě odehrává, až po nejrůznější tenťáky. Výborně natočený seriál, který si najde jistě mnoho obdivovatelů.
Revizoři (2003)
Pekelná jízda budapešťským metrem.
Sovákoviny (2001) (pořad)
Jirku Sováka mám moc rád, obzvláště za roli Evžena Humla v Chalupářích, ale tento pořad jemu věnovaný se moc nepovedl.
Dům v kraji hrůzy (2000)
Těžký to život realitního agenta. Každý dům má svá tajemství a některá by měla zůstat nevyřčena.
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Podle mě naprosto vyjímečný film. Odvaha, zbabělost, přátelství i osamělost, skvělá hudba a hlavně jeden samuraj " Ghost Dog " a slovy jeho nejlepšího přítele je jako medvěd " samotářské zvíře, snadno si zvykne na všechny podnebí. Když má hojnost potravy, dělí se ve smečce i přes svou samotářskou povahu. Je hrozivý protivník, ale postrádá instinkt dravce. Když je však vyrušen či zraněn, může být velmi nebezpečný "