Recenze (136)
Myšlenky zločince: Chování podezřelých (2011) (seriál)
Vůbec nedosahuje věhlasu seriálu Myšlenky zločince. Jen se veze na popularitě. :-(
Teror ve vlaku (2002)
Neměl jsem sílu to dokoukat. :-(
Dostanu tě! (1985)
Tenhle film jsem viděl na "betě" (něco jako VHS, ale lepší) jako náctiletý a když jsem to znovu viděl na Nově, tak jsem zavzpomínal. Je to příjemná akční komedie se špionážní tématikou... GOTCHA! :-)
Křídla Vánoc (2013)
Scénář poněkud jalový, střihy někdy až agresivní, ale zahrané je to pěkně. Hudba pěkná, i přes fakt, že je to Krajčova prvotina na poli scénické hudby. :-)
Světák (2006)
Tenhle film fakt není komedie. Je jako život - běžný, smutný, občas vtipný... Neberu Bena jako herce, je fakt lepší režisér, ale občas má lepší chvilky. Jako třeba tady. Něco mi říká, že moc hrát nemusel. :-)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Hvězdička za efekty. Guillermo, kam jsi to klesl? Vrať se ke svým horrorům, prosím!!
Mistr kickboxu (1992)
Berme to jako perfektní sebeironii Chucka Norrise. :-) Je vidět, že má smysl pro humor!
Chicago Fire (2012) (seriál)
Viděl jsem zatím "jen" dva díly, ale již můžu říci, že se jedná o kvalitní seriál. Jen doufejme, že tam nebudou zbytečně podprůměrné díly na úkor velmi kvalitních, jak se běžně stává...
Bitva v Ardenách (2009)
Docela dobrej film co se týče děje, ale výprava? Aby Němci měli tanky M26 Pershing (nejsem si na 100% jistý, ale myslím, že ve filmu nahrazovali Pz VI - II König Tiger)? Jako malej špunt jsem to žral, ale po shlédnutí více propagačních filmů, kde filmaři nacpali co se jim zlíbilo (chápej v technice), a že Němci byli úplné lamy a umírali po celých rotách jen po výstřelu pušky amerického vojáka (chápej nedneseně)...?
Insidious 2 (2013)
Vadilo mi to "překombinování", ale zajímavé propojení s prvním dílem. Už se těším co přinese "Chapter 3".