Recenze (20)
Kupředu levá, kupředu pravá (2006)
Chvilema jsem se smal, chvilema i bal...
Mladé víno (1986)
Ano je to budovatelska komedie o vaznych vecech, ale pokud se na to budete divat s nadhledem da se u toho obcas slusne zasmat. Ty tri hvezdicky musim dat uz za ty skvostne bile a ciste kraviny. Ale vazne. Jednak v tomhle filmu hraje spousta vybornych ceskych hercu a pak neni to zas az takova komunisticka slatanina jak jsem si myslel. Z Mladeho vina muzete mit i pocit hrejive ceske komedie :)
Kmotr III (1990)
Mozna, ze by si film zaslouzil vic nez tri hvezdicky, ale jelikoz jsem bezprostredne pred nim videl jednicku a dvojku, nemuzu jinak. Treti dil je pro me bohuzel sklamanim. Uz prilis mi pripomina amerecky standard akcniho filmu. Zapletky uz nejsou zdaleka tak komplikovane a dumyslne jako v absolutne nejlepsi jednicke. Divakovi je tu uz prilis hodne napovidano, snad aby nemel problemi se orientovat. Tak hodni tvurci, na divaky, v predchozich dilech nebyli, ale myslim si, ze prave to na skodu nebylo. Cekal jsem mnohem, mnohem vic. Tento "snad" posledni dil uz snad ani nemel vzniknout a nebo se alespon nemusel hlasit k predeslym dvoum povedenym "vazenym gangsterkam". Tohle je pro mne opravdu bezny, americky, akcni film s dobrymi herci, ale chvilemi trapnym dejem. Zlata Sicilie :(
Kmotr II (1974)
O neco romantictejsi a intelektualnejsi nez prvni dil. Ale s tim jako by vse ochladlo. Uz to nema ten siciliansky naboj jako jednicka. Myslim, ze skvele zahrane, ale vic nez ctyri hvezdicky dat nemuzu. Cekal jsem vic.
Kmotr (1972)
Uchvatne dilko, ktere ma opravdu svihacky styl a napinavy dej. Nadherne predstaveni Merlon Brando a Al Pacino. Pripada mi to, ze kazdy pohled, kazde gesto v tomhle filmu neco znamena.
Kameňák (2003)
Myslim, ze tech skoro dvacet minut, ktere jsem na to vydrzel koukat jsem mohl stravit necim uzitecnejsim. Spankem, hledenim do zdi a nebo jeste lepe do piva. Pane Troska vy jste, ale kus ... (zvirete)
Stezky slávy (1957)
90 minut jsem na to koukal s otevrenou pusou ...
Waterloo po česku (2002)
Jelikož jsem si nejprve přečetl hodnoceni na tomto serveru, dlouho mne nenapadlo tento filmeček zhlednout. Dobré poučení pro příště - už se nenechám odradit názorem jiných :) Jak možná tušíte, nic moc valné mínění jsem předem o filmu neměl. Možná to bylo dobře, protože během těch devadesátá minut jsem byl neustale překvapován. Prvních pět jsem si už myslel, ze kolegové hanící toto dílko měli pravdu. Potom jsem pochopil s jakým nadhledem a s jakou porcí srandy je tenhle film natočen. Pana Krampola jsem dlouho dobu nemusel, ale tímhle snímkem si to u mne vyžehlil. (až na tu poznámku o lakomých Moravácích :) Jeden z důvodů, proč má zrovna teď film pouhých 6% bych viděl v tom, že se možná spousta :recenzentů" v některém z příběhů poznala. A potrefena husa .... :)
Druhá občanská válka (1997) (TV film)
Celkem dobře jsem se u tohohle filmu bavil. Přiznám se, že chvíli mi trvalo, než jsem pochopil, že je to mistifikace. Mám rád tento druh vtipných parodií trefujících se do, až naruby obrácené americké demokracie, americké kultury :) Je to jeden z filmů, který chci vidět ještě jednou.
Rok ďábla (2002)
Myslím, že si tohle dílko pět hvězdiček zaslouží. Všechna chvála již byla řečena, nechci se něco zbytečně opakovat, tak jen posilam pozdrav pro Jaze Colemana. Sice jsem slyšel, že pana Zeleku trošku zlobil, ale mě ta jeho zběsilost opravdu bavila :) Díky všem za výborný film.