Recenze (1 017)
Reminiscence (2021)
První půlka byla vynikající, potom to trochu ztratilo dech, ale pořád si myslím, že tento sci-fi noir je nadprůměrný a hodně podceněný
Annette (2021)
Film je to nepochybně zvláštní a během něj jsem se občas necítila úplně příjemně, ale jako celek opravdová nádhera.
Sladká vůně úspěchu (1957)
Vynikající film z novinářského prostředí, což sice není můj oblíbený žánr a většinou to bývají filmy dost nezáživné, protože se obvykle jedná o politiku, ale toto není ten případ. Oba hlavní představitelé obsazení proti svému typu jsou vynikající obzvláště Burt Lancaster.
Čas (2021)
Každý odborník se samozřejmě vyžívá v tom, jak najít miliony důvodů film strhat, ale mně bavil a příliš se mi nechce ho rozebírat. Herci se v tom sice trochu divně motali, ale atmosféra byla Shaymalanovsky skvělá.
Síla zvyku (2019)
S tímto úplně nevím co si počít. Ani mě to nerozesmálo ani nerozplakalo a popravdě mě to celkem minulo.
Vášeň mezi řádky (2013)
Ralp Fiennes mě překvapil dobře zvládnutou režií , skvělou výpravou i tím, jaké téma si pro svůj film vybral. Něco však bylo špatně a přesně nedokážu vyjádřit co mi vadilo- asi roztříštěnost vyprávění. Ale jsem ráda, že jsem filmu dala šanci, už proto, že romány Charlese Dickense jsou opravdu krásné.
Dívka z údolí (2020)
Může mi někdo vysvětlit proč ve filmu, který sám sebe inzeruje jako muzikál, neumí nikdo pořádně zpívat? Plusem je hlavní představitel, který má oči a charisma jako Filip Tomsa.
Anthropoid (2016)
Když jsem si přepnula originální zvuk do dabingu, tak se film silně zlepšil. Druhá půlka byla vynikající. Vždycky mě mrazilo u seriálu Byl jednou jeden dům, když v díle o atentátu se obyvatelé domu v Bagounově ulici snaží lokalizovat odkud se ozývá střelba a někdo říká -... oni tam právě umírají. A tady mi to film skutečně ukázal.
Vánoce na zemi (2019) (TV film)
Tak komedie to nebyla určitě. Čemu by se, prosím vás, kdo smál? Jo, jsou i skvělé komedie založené na výměně kufrů, toto není ten případ. Ani romantické mi to nepřipadalo.
Borg/McEnroe (2017)
I když v reálu jsem asi fandila McEnroovi - moc už si to nepamatuju, nikdy jsem nebyla nějakým velkým fanouškem tenisu - tady měl Borg o hodně větší prostor a taky mu to sakra slušelo, takže jsem ze všech sil fandila jemu. Film nebyl nudný, ale zase velké napětí se taky nekonalo, ale zajímavý rozhodně byl.