Recenze (106)
A-Team: Poslední mise (2010)
Genialna parodia na sama seba.
Oscar (1991)
Musim sa priznat, ze ked som to videl po prvykrat, bohovsky som sa narehotal. Na druhykrat som sa cudoval, preco.
Jmenuji se Khan (2010)
Razia Khan: Remember one thing, son. There are only two kinds of people in this world. Good people who do good deeds. And bad people who do bad. That's the only difference in human beings. There's no other difference. Understood? What did you understand? Tell me. Tell me Rizwan Khan: Good people. Bad people. No other difference. Znie to z v dnesnej dobe, ako klise, ci fraza? Vsak znie. A to je ten problem. Po skonceni filmu si clovek o to viac uvedomi, ako daleko sme dostali na ceste k medziludskej apatii.
Kronika mutantů (2008)
Myslim si, ze film je podhodnoteny. Vizualne komiksovo noir zaujimave, herci neirituju ... proste... paci sa mi to. Take filmy mam rad, hoc su B kategorie.
Fulmaya, děvčátko s tenkýma nohama (2013)
Dorotu buď radi máte, alebo nie. Ja ju rád mám. Vždy ma mrzí, keď idealistom ako ona, ktorí sa snažia meniť veci, dá realita vechťom jednu poriadnu cez papuľu. A že tá facka Dorotu poriadne zabolí. Bez takých, ako ona by to však nešlo. Sú jej ideály klasickým pohľadom západnej civilizácie na svet, ktorý nepoznáme? Naivita, snaha o integráciu a pochopenie, hľadanie niečoho "vyššieho" a následné vytriezvenie a zmierenie sa? V každom prípade ten jej pohlaď na svet stoji za vypočutie. Som rád, že som ho videl.
Nevěrná (2002)
Tak mladej pani ani tak nevadila nevera ako to, že junák mal okrem nej aj inú. Toto manžel keby tušil, aj guľu by mu nechal. S novým odkazom.
Cicliste per Caso - Grizzly Tour (2020)
Dokument o jednej premotivovanej talianke a jej manželke, ktorá sa jej snaží prispôsobiť. O zvyšných dvoch účastníčkach sa nedozvieme nič. Pekné zábery amerických hôr a trochu feminizmu od žien z vyspelej časti sveta vyznievajuci až smiešne.
The Man Who Wanted to See It All (2021)
ikigai nájsť je ťažké. No aj keď sa vám to podarí, budete šťastný? Zaujímavý príbeh, ktorý bol spracovaný veľmi jednoducho a v podstate sa nič o tejto veľkolepej životnej púti nedozvieme.
Onboard: The Transcontinental Race (2019)
Je veľká škoda, ze tento dokument toho veľa neukáže, no na druhú stranu je to pochopiteľné pri tomto type preteku.
Bledé modré oko (2022)
Nie celkom som rozumel tomu, preco bola vlastne tak dosledne budovana ponurost daneho miesta, ked v konecnom dosledku s dejom nema nic spolocne. Mozno bol vtedy taky zivot, neviem, najskor. Pribeh ma celkom prekvapivy zvrat, preto 3*. Skoda, roky cakam na film akym bol Meno ruze.