Recenze (1 259)
Krásy divokého Srbska (2011) (TV film)
Země tradic a nádherné přírody to je Srbsko - země s jednou z nejbohatších oblastí v Evropě co se fauny i flory týče. Díky kulturně a krajině rozmanité oblasti, se zachovala jedinečnost místní přírody, kde si člověk a příroda zatím tolik nepřekážejí.
Největší tankové bitvy (2010) (seriál)
Dokumentu Greatest Tank Battles nejvíce škodí špatná počítačová animace simulující průběh tankových bitev a bojů, která i přes zajímavý autentický komentář účastníků bitev(převážně zvukový záznam), ubírá špatná grafika na vizuální kvalitě dokumentu. 60%
Oživené pevnosti (2004) (seriál)
Seriál, který potěší jak fanoušky druhé světové války, tak i předválečného opevnění. Pevnosti, bunkry a tvrze, které jsou zde představeny nejen v československém provedení.
Aiura (2013) (seriál)
Krátké příběhy tří středoškolaček, které osud svedl dohromady těsně před nástupem do školy a nyní spolu prožívají své volné chvíle. Příběh je na motivy mangy. 30 %
Žirafí máma (2011) (seriál)
Dokument sledující osudy žirafí matky Twigy, ale i ostatních zvířat obývajících nekonečné pláně africké savany, kde přežijí jen ti nejsilnější.
Alenka v říši divů (2010)
Krásné a pohádkové s potrhlým zajícem Březnákem a nádhernou Miou Wasikowskou v roli Alenky.
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
Podstatně slabší a sušší peprná komedie než byl Šimon a Matouš, přesto stále dobrá zábava se slušnou porcí kvalitních facek a šprýmů. 64%
Šimon a Matouš (1975)
O stupeň( a možná že i o více) lepší a vtipnější, než Šimon a Matouš jedou na rivieru, který jsem viděl jako první a moc mě nenadchnul, ovšem Diamond Peddlers je z trošku jiného šálku, který se nese "stylově" v duchu komedií Terence Hilla a Buda Spencera - Amen padre. 80 %
Miluj svůj život (2007)
Smutné příběhy několika lidských osudů, které se i přes svou bolest v minulosti dokázali najít pozitivní budoucnost a to i díky knize Louise L. Hay, kterou napsala Louise L. Hay a je o tom (stručně) "Jak změnit své myšlení, aby jste mohli změnit svůj život". Zajímavé myšlenky, které by stačilo rozvést v pouhých 50 minutách namísto 90-ti. To že pozitivní myšlení a celkový pozitivně naladěný psychický stav má vetší moc než tucty prášků není žádnou novinkou.
Karate Kid (2010)
Opět výborná choreografie jak tomu již u filmů s Jackie Chanem bývá i u těch málo bojových scén co ve filmu jsou, s již známou zápletkou z původního Karate Kida, ale zase s trošku jiným přístupem. Jaden Smith je prostě šoumen po svém tátoj a ve filmu se jistě vyřádil a i když je ještě celkem mladý, vůbec to filmu neubíralo na kvalitách a ani to, že Jackie Chan není ten starý bělovlasý Sensei na kterého jsou diváci z asijských kung-fu filmů tolik zvyklý jakožto na učitele bojových umění. I přes svou celkovou délku, některé delší scény a netradiční pojetí, se mi nový Karate Kid líbil. Mám prostě tyhle naivní dětské bojové filmy rád, díky nim jsem začal cvičit a učit se bojová umění. 70%