Recenze (2 991)
Absolution (2015)
Nebudeme si nic nalhávat. Steven se nevráil, ale podobně jako u předchozího filmu jsem měl pocit, že se, alespoň příběhem i vizualitou trošku navýšila kvalita. Zápletka jak z 8mm, ale ok.
Absurdistán (2006)
Film, kterému bych se v dobe vzniku smál, ape dneska by mi přišel imbecilní. Ale ja ho videl až dnes a musím se té vizi poklonit. Od původní úvahy s rozením dětí, která je léty potvrzená, po nejnižší kulturní zábavu, kterou sledují v roce 2550, včetně reklam, až po privatizaci zemědělství limonadovym koncernem. Nevim, zda se při psaní scénáře někdo zamýšlel nad budoucností nebo to jen vyšlo nahodou, ale ty plusové body musím přidat.
Accident Man 2: Zabijákova dovolená (2022)
Jednička me bavila hodně. Ale dvojka je super ujetá, doporučuji.
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
Tuhle trapárnu jsem viděl jen z nutnosti, že jsem byl tak unavenej, že jsem nedosáhl na ovladač. Nechápu, jak někdo mohl z Jimovské dvojice crazy filmů vytvořit takovou odpornost. Film pro děti. Nikdy, NIKDY neparazitujte na slavné postavě!
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Jimova klasika. Crazy komedie z období tohoto výborného komika. Nevím, co k tomu jde říct, tohle snad viděl každej.
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Důkaz, že nosorožci mají i jiné přednosti než jsme si mysleli :-D
Action Jackson (1988)
Extrémně nahlaskovany a cool. Skoda, ze nemuzu jit nad 70%. Carl si zasloužil hrát v takových filmech, škoda, ze jeho kariéra šla dolů.
Addamsova rodina (1991)
Ujetej styl, tak jak má správná rodina bejt.
Addamsova rodina 2 (1993)
Christina tu fakt boduje.
A dost! (2012) (pořad)
Pořad založený na výsledcích d testu a ve spolupráci s mnohými odborníky, přesně to, co je u nás třeba, aby si lidi uvědomili, co jedí.