Recenze (2 991)
Blázni ze stadiónu (1972)
Podle mě lepší jak bažanti, ovšem dlouho jsem to neviděl, tak nemůžu potvrdit.
Bleskový Jack (1994)
Charisma Paula Hogana je zřejmě určená ke svému erbovnímu charakteru Dundeemu. Tohle možná jako komedie splnilo ve své době předpoklady, když si to ovšem srovnám se žánrově stejným Maverickem, je to slabší.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Vím, co tím Sofia chtěla sdělit a skutečně to tam je, bohužel v mnohem menší míře, než by bylo potřeba. Za mě stále vede její Ztraceno v překladu.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Atmosféru to má, efekty taky, ale omámen jsem nebyl, promiň, Stevene.
Blondýna na předpis (2014)
Tradiční bezpohlavní filmy nabušený mnoha dobrými herci. A opět: je Michelle kus, to jen takovej údaj pro mě, abych na to nezapomněl :D.
Blondýnka (2022)
Hodně slabé, snaha režiséra o artové pojetí zcela pohlcuje cely film, kde postavy jsou spíše karikatury. Ana de Armas se opravdu snaží, jelikož jde o jeji, zřejmě, životní roli, ale nestačí to na průměr.
BloodRayne (2005)
Musim se až stydět, když řeknu, že jsem se u filmu Uweho Bolla bavil. Ale asi to bylo hereckým obsazením. Protože koukat na Krastanu, která mi tu připomínala své začátky z Mortal kombat:Conquest a Michaela Madsena stálo za to. Ale jako vždy mi dojem kazila Michelle Rodriguez, kterou vážně nemam rád, je mi stašně nepříjemná. A co se týče Michaela Paré, toho jsem ani nepoznal :-D. Ale děj samozřejmě téměř nelogický, aspoň v něčem nezklamal.
Bloodrayne: Třetí říše (2010)
Oproti dvojce jsem zaznamena malé zlepšení, ale opravdu to není o moc. Šílená hudba se mírně zlepšila, protože u westernové části byla šílená. Nechápu, ale Bolla, jestli má nutkání točit porno nebo nevim. Ty sexuální scény filmu absolutně neprospěli, jsou tam jen násilně vražený pro chlípné oko ujetých fandů. Na druhou stranu, je fakt spořivej, pokud poslední tři filmy sfouknul v jedněch kulisách :-D. Ovšem s prvním dílem, který se mi celkem líbil se to nedá srovnat...
BloodRayne 2: Vykoupení (2007)
Tak strašně nudnej film a otřesnou hudbu jsem neviděl/ neslyšel hodně dlouho..
Blue Beetle (2023)
Jako samostatný film je to fajn, celkem i vtipný, ale myslim, že hlavní hrdina nevystoupí ze svého stínu Miguela v Cobra kai. První film, který patří do DCU, pokud si takhle Gunn představuje svůj propojený vesmír, tak mohl u Marvelu klidně zůstat.