Recenze (2 988)
Hush (2016)
Vsude se pise, jaký je tento režisér talent. Za me natočil jen jeden opravdu dobrý film a to Doktor spánek, který však staví na silné knižní předloze, nostalgii a dobrých hercich. Hush nema nic z toho, pritom ten námět mel potenciál.
Tajemné zlo (1987)
Kus tohodle filmu jsem videl jako kluk, než mi to mamka zarazila. Potom jsem dlouhé léta zjišťoval co by to mohlo být za film, az jsem na nej náhodou narazil a nakonec je to celkem koukatelný. Maclachlan v době svého vzestupu.
Tajemné okno (2004)
Ještě se mi nestalo, ze bych od první scény věděl, jaké rozuzleni bude film mít. A ejhle, vsechno je jednou poprvé. David Koepp tentokrát zklamal.
Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022)
Oba herci si to viditelně užili, jejich interakce má jiskra a dodala filmu tu čtvrtou hvězdu, nad kterou jsem váhal. Zbytek je super dada a meta.
Špinavej Joe (2001)
Přistupoval jsem k tomu s velikým despektem a v některých situacích oprávněně, jindy jsem byl, ale mile překvapený. Takovy Forrest Gump pro nepříliš intelektuální diváky.
Červený drak (2002)
Jak je jednička dokonalá, dvojka by se dala, ale má příliš brutálních záběrů, tak je trojka totálně průměrná. Nikdy nepochopím, proč Ratnerovi filmy vydělávali a tak dostaval stale nove nabídky. Je to jeden z tech nejmíň talentovaných režisérů a Červený drak je asi jeho nejlepší film. Což však není moc pochvala. Tolik slavných herců a téměř žádný není využit.
Čarodějky (1996)
Takhle bezkrevný, špatně napsaný film jsem dlouho neviděl. Neve Campbell tu překvapivě hraje druhé housle. Hlavni hrdinka je stejně tak nevýrazná a až upozaděná, že jediny, koho si z filmu budete pamatovat je Fairuza Balk, která se extrémně pitvoří, přehrává a je na pár facek a to nemluvím o tom, jak strašně je ošklivá. Fujky. Ta druhá hvězda je jen o vlas. 31%
Zásah štěstím (2023)
Mistr se jal opět svého řemesla a natočil ze svých tradičních ingrediencí opět vybranou pochoutku. Pointa mě dostala. A musím pochválit i české distributory, že se jim tentokrát podařil název, který koliduje s vyzněním filmu.
Christine (1983)
Carpenter vždycky uměl točit filmy a ani Christine nenudí, leč by zkrácení o 15 minut bylo velké plus. Ovšem Christine by se hodila spíše k natočení v 50. letech, ze kterých auto pochází. A možná to byl i režisérský záměr, aby se přiblížil starším hororům. Za mě pohoda, ale do topky to nedám určitě.
Dalibor Janda - oheň, voda, vítr (2023) (TV film)
Bilance jedné z legend našeho rocku přináší lehce zrychlený průřez zivotem a místy zlateho slavíka. Pro fandy to asi není, ale kdo toho moc nevi, ten se tu neco dozví.