Recenze (100)
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Načo zbytočne veľa písať o x-menoch, každý kto ich pozná a videl predchádzajúce diely, tak ho tento až tak neprekvapí. Jednoduchšie, kratšie, akčnejšie, temnejšie - mne sa Dark Phenix páčil.
Já, Simon (2018)
Pôvodne som chcel dať - odpad, ale nakoniec som si to rozmyslel a dal som jednu hviezdičku, za herecké výkony aj sympatického "hlavneho hrdinu -geja" , aspoň nebol afektovaný a zoženštený ani nič podobné, to uznávam, ale celkovo, robiť z filmu propagáciu lgbti , toto už nie, celkovo nemám rád akúkoľvek nútenú propagandu niečoho, čiže toto mi neprišlo vhodné, podobné typy filmov vôbec ani nevyhľadávam, len náhodou som tento zhliadol, no a dopozeral som ho.
Plán útěku 2 (2018)
No už ma nebaví čítať samé negatívne komentáre, mne sa film páčil, áno nie je to žiadny kino-hit do detailu prešpekulovaný a pod. -súhlasím, ale ak sa pri filme človek baví a odreaguje sa tak to je fajn. Pre mňa bolo akcie dosť (a tak detailne som sa na tie výbuchy neviazal). Aspoň tam nebolo žiadna sladota a romantické výlevy ale zato temné väzenie a atmosféra a zmeny farby obrazu boli vpohode. Stallone je plnohodnotná hlavná postava a áno aj Huang je hlavnou postavou a Bautista vedľajšou ale čo chcete ak je film pol na pol USA - Čína, tak aj čiňania chcú tam mať v hlavnej role svojho herca, no čo už, jasné že ak by bol Stallone ten najhlavnejší hrdina filmu bol by som radšej. Od tohoto režiséra som taktiež videl horor (slasher) -Silent Night a takisto sa mi páčil. Asi je to celé o tom jak to komu sadne.
Přání smrti (2018)
Remake výbornej klasiky z roku 1974 z Charlesom Bronsonom už nedosahuje samozrejme kvality originálu,..ale pri všetkej skromnosti to nejako ide. Už len pointa pomsty je originálna a likvidácia "tých zlých" má dačo do seba. Willis hrá typickú rolu akčneho hrdinu. Celkovo je to fajn.
Dead Again in Tombstone (2017)
Mysteriózno-zombi-hororový-western, pokračovanie predchádzajúceho dielu je vcelku dobrý, neurazí, síce tiež úplne nenadchne. Osobne sa mi páčia scenérie kde sa film natáčal, pochmúrne počasie, a tá mystická atmosféra okolo toho. Ako Dannyho fanúšik som spokojný :-)
Černé zrcadlo - San Junipero (2016) (epizoda)
...nechápem tie top hodnotenia, asi som z inej planéty, ....keby táto časť mala aspoň atmosféru a podobne, ale - nič. Bez atmosféry, napätia, nuda a čisto nútená lgbti propaganda lesbizmu , iba kvoli tomu to nakrútili, za mňa odpad
Krvavá pomsta (2016)
Konečne poriadny western v štýle talianskych spaghetti-westernov, už len ten začiatok je super. Nevravím že to je film ako z 70 rokov, kde boli hviezdne westerny, ale na dnešnú dobu je to super. Prostredie a hudba super, záporák takisto, hlavný hrdina mohol mať viac charizmy ale ako zažmúrim oči. Taisa Farmiga je krásna pre oči . Film nie je dlhý , akcia mi postačovala. So mspokojný.
The Overnight (2015)
Na film som natrafil čistou náhodou,.....ach ...čo na toto povedať,.....ohavnosť prvého stupňa....kto toto môže len natočiť,..len úchyl podgurážený drogami, a herci nevynímajúc. Fuuj.
Bučkovi - slunce, seno, vesnice (2013) (pořad)
Fuuhhhh..... čo napísať, ja som sa aspoň na tom pobavil, na tom aké to problémy riešia a blbosti, no čo už. 3 hviezdičky ozaj len za rozosmiatie.
Život Adèle (2013)
Odporné, nechutné, stupidné, dekadentné ...už ani neviem čo napísať, takýto film môže natočiť len sexuálny úchyl z kdejakými úchylkami,.....toto nie je drama či romanca, ale erotický film či dokonca lesbické porno...... pre mňa nechutné, zvrátené a odporné!