Recenze (88)
Avatar (2009)
Tento film považuji na úrovni Titanicu, prociťěný romantický film, hudba k filmu Leony Lewis mluví za vše - http://www.youtube.com/watch?v=3YDz-ftqr1g
Bastardi 2 (2011)
Ironicky bych tento film shrnul jako Marek Kořalka versus Desider Kukurica...
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Tak trochu to Zack Snyder pokašlal. Pro diváky co vypnou mozek a koukaj na cca 3oj hodinovou akčnarnu ok, ale nic jinýho v tom se hledat nedá. Muž z oceli byl ještě na hranici dobryho příběhu, poznávání, a dospívání. Ale dvojka už je typická vizuálně temná oddychovka plná akčních scén. Je to velká škoda, protože v hl.roli s Batmanem to mohlo být lépe podáno a pokochali by se i náročnější diváci. Pro mě slabší 3* Snyder zklamal. Na jeho kvalitu byl tento film slabý jak lipovy čaj.
Beneath the Dark (2010)
Postupné rozuzlení děje bylo hodně napínavé... člověk během filmu neví vo co go, ale ke konci je to úplně jinak, než si někdo během filmu myslí, to, jak by to mohlo být... přišlo mi to tak trochu jako taková Nolanovka... vůbec se nedivím, že si Nolan všimnul herce J. Stewarta a obsadil ho do TDKR, protože tady to zahrál hodně dobře, a je takovej zvláštní herec, odlišný od jiných...
Bitevní loď (2012)
Nejhůř zpackaný film - žánr - vizuální komedie... text psala primitivní opice, ty slova se nedaly poslouchat... přišlo mi to, jakoby to režisér točil pro stádo 8letých děcek, kteří ten film budou hltat... ti herci se tam neskutečně ztrapňovali, obzvlášť ,,neherec,, Taylor Kitsch, choval se dementně jak největší machr, namyšlenec světa... vzkaz pro Liama Neesona: co děláš v tom filmu? utíkej namíle daleko od těchto sračkových filmů... Shrnu to - je to prostě jednoduchá jednohubka, na jedno shlédnutí, pak vymazání, a zapomění...
Bitch Slap (2009)
Reklama na modeling, jinak nesnesitelné výlevy jedné z těch slečen... amatérsky natočená blbina... režiséra bych za tento snímek pověsil za koule...
Blesk (2011)
Podle mě jeden z nejhorších rolí Stathama, v jeho roli mohl hrát uplně kdokoliv, protože Statham je bitkař a mlátička... v tomto filmu tyhle jeho možnosti vůbec nebyly využity.... film je obyčejná detektivka, kriminálka, děj je hrozně jednoduchý a předvídatelný, Statham tam hraje chytrostí a to je všechno... u mě zklamání...
Bohemian Rhapsody (2018)
Precizně zvládnutý životopisny film, plnych Freddieho skladeb... Pozdvihl bych kameramana, který hlavně na koncertech si parádně pohrál s 3D pohledy.. Herec Rami Malek to zahrál na jedničku a Určitě kino dodá 100% zážitek, film mohu jen doporučit.. Za mě 100%...
Butterfly (1975)
Docela slušné softporno s pěknou Marií Forsa...
Caged (2011)
Příběh nic moc, střídaly se tam pohovory, věznění, a život Chantal Demming... občasné soft porno... chybělo tomu napětí a působilo to občas amatérsky... celkově mě to moc nezaujalo... 1* za sexuální scény, a druhá * za docela pěkné herečky...