Recenze (93)
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Jedině kvůli tomuhle se koukám na Nova Cinema. S tímhle se opravdu vyšvihla! Konečně skvělá reality show, která je opravdu akční a děje se v ní něco smysluplného. Některé úkoly bych teda nechtěla plnit, a sama si do poslední chvíle koušu nehty a jsem napjatá kdo vypadne. Mimochodem, právě skončila - nevím, která řada ale Chipovi a Kim jsem to přála :-)
Amélie z Montmartru (2001)
Bez tohohle filmu pro vás Montmartr nemůže být tak kouzelný ;-)
Cesta do fantazie (2001)
Naprosto skvělé. Miyazaki má tak úžasný smysl pro detail! Všecky "příšerky, duchové a bohové" ťuťuťu :-)
Comeback (2008) (seriál)
Dorazilo mě jak ho v upoutávce označili za kultovní :-)))
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Umí lidi oklamat a to je hlavní ne :P?
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Já se taky bavila :D Bylo to jak dům voskových figurín a kreatur :D Panebože to je opravdu složení!
Čáryfuk (1970) (seriál)
Jako dítě jsem ho naprosto nesnášela... Nevím jestli čáryfuk byl tak nudný nebo škaredý. Ale bohužel 0%...
Černobyl (2019) (seriál)
Nejsem zrovna seriálová fanoušek, ale myslím si, že tento záměr se opravdu povedl. K široké veřejnosti se dostalo (v dnešní době tou nejpoutavější formou - narozdíl od knih nebo dokumentů) svědectví o poměrně zásadní události, která měla vcelku katastrofální následky... a to vše jen proto, že nějakým soudruhům nejspíš chyběl v kritických situacích mozek, a že elektrárna postrádala jakýkoliv nouzový plán, jelikož vše v SSSR je dokonalé a chyby zde neexistují. Ano, seriál je samozřejmě o to tísnivější a mrazivější právě proto, že se nejedná o žádný výblitek scénáristy, ale o poměrně věrné zachycení tédle noční můry, která se tehdy jednoho jarního rána stala. Pro Evropu je dle mého názoru černobylská havárie zásadní stejně jako holokaust nebo snad válka v Jugoslávii... nejedná se o technické selhání nějaké blbé elektrárny, ale o selhání hrstky debilních lidí, jejichž názory však můžou mít celkem devastující účinky, ... takže je fajn si to neustále připomínat. Třeba i seriálem Černobyl.
ČT Live - Nightwork (2010) (koncert)
Nightwork jsou prostě skvělí :-)
Datel Woody (1999) (seriál)
To je zas ptákovina :D Leze mi na nervy ten jeho smích a taky se mi nelíbí ten mrož tam nebo co to je :P Jediný normální je Chilli Willy a tomu dávám 1*