Recenze (220)
Moderní dívky (1986)
fucking eighties! a samozřejmě Depeche Mode - But Not Tonight ... takže nekriticky zhodnoceno :)
Aussig (2010)
čtvrtá hvězda nekriticky za Ústí, UJEP a za lokace, neboť jsem se tam svého času léta pohyboval :)
Normálka (2009) (seriál)
úlet totální, jestli je tohle pro děti tak jsem rovněž dítětem .. super! .. a cz dabing taky fajn :)
The Quiet Earth (1985)
výborná atmosféra a hudba ... navíc mám dojem, že jsem ten snímek někdy koncem 80.let viděl v TV ;)
Stáhni mě do pekla (2009)
Milošův "Přišel tvůj čas!" pobavil :)
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
pilot nebyl vůbec špatnej, uvidíme jak to půjde dál :)
Alluda Mazaaka...! (1995)
tak takhle se maj točit akční filmy!
Drákula: Neznámá legenda (2014)
3* za parádní atmosféru jirkovského letního kina v areálu Bremenu
Dobrodružství s rytířem (2008) (TV film)
čekal jsem totální kravinu, ale Christoph Maria Herbst jako Don Quichote mile překvapil ...
Hurikán (2002)
ty vole, tak tohle bylo moc .. co to do píči bylo? .. "blíží se tsunami - tsunami vždy doprovází hurikán" .. WTF??