Oblíbení režiséři (4)
Princ bez království, Faunův labyrint
Anglický pacient, Návrat do Could Mountain
Prolomit vlny, Dogville
Na dno vášně, Kůže, kterou nosím
Jsem hrdá na to, že tímto režisérem si hýčkám ve své top už třetího evropského tvůrce...