Recenze (16)
Ve stínu (2012)
Překvapil, překvapil...
Občanský průkaz (2010)
Film není bez chyb, ale je toho v něm nastřádáno toliko, ať už z člověčenství, pravdy anebo lásky, že se mu poprávu musí odpoustit, že to do sebe kompaktně nezapadá tak, jak by asi bylo zdrávo. Ale tohle Trojan věděl a stejně to tak natočil. Proč? Protože se může vybodnout na názory akademiků a do Občasnkého Průkazu vměstnal to, o čem se v žádných skriptech filmové teorie nedočtete. Fuck off PO UTA!!!
Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (1999)
"Are you a businessman or are you a newsman?" Nejlepší Mann
Revizoři (2003)
Toto je pravá Maďarská pecka.
Lepší už to nebude (1997)
Tenhle biják by se měl promítat na hodinách psychologie jako skvělej příklad patologické obsese. Vtipná podívaná na to, když se skříží osudy několika lidí, které přídroda trochu oškubala.
Šakalí léta (1993)
Pro mě asi nejpozitivnější polistopadový film, který si sebou ale zároveň nese velká sdělení. Z žádného jiného novodobého českého díla nečiší taková radost z filmařiny, jako z Šakalích let, které jsou pro mě, stejně jako pro kolegu Houdiniho, nejpovedenější Hřebejkovina. Dávám šest hvězdiček. Hejbá bryba!!!!
Ponurá neděle (2011) (studentský film)
Snad jedna z nejlepších látek, kterou jsem na famo viděl. Vlastně možná nejlepší. Skvělej vizuál, bezvadná atmosféra - na to je Miky machr jak nikdo. O to víc mě ale mrzí, že dílko není doklepnuté po stavební stránce. Chybělo mi abych se dozvěděl trochu víc o ústřední dvojici, která občas na plátně nedělala nic směrodatného, ale byla to právě tato dvojice, která filmu měla udávat krok. Druhou věcí pro mě pak byla špatná orientace v časových rovinách. Občas jsem měl problém identifikovat co je minulost a co je představa. V tomhle ohledu nerozdal Miky karty příliš spravedlivě. Ale po středověkém pexesu se sudem v hlavní roli je Ponurá Neděle megarozčarování a krásný zážitek.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Hlavně za odvahu a chuť přinést divákům legraci a porozumění.
Taxi (1998)
Asi nejšťavnatějěí moderní francozská komedie. Škoda že o Kravczykových pokračováních už se toto říci nedá..
Piráti na vlnách (2009)
Pár drobných wtf mi zážitek nezkazilo. 4 a půl