Recenze (114)
Hrabě (2023)
Aj upíri sú vlastne iba ješitní muži.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Keby spoza rohu vyskočil Dominic Toretto, dám 4.
Nene (2022)
Jediná hororová vec na tomto filme je trailer. Film je „iba“ zábavné scifíčko s fajn soundtrackom. A hlavné postavy majú cool tričká.
Seveřan (2022)
Intenzívne a drsné, v poslednej tretine však dramaturgicky nezvládnuté. Inak povedané, takto zbabranú pomstu som už dlho nevidel.
Duna (2021)
V obrovskom filme hrajú obrovské hviezdy (hoci aj za cenu toho, že sú na plátne max. 5 minút), obrovské vesmírne lode plné obrovských armád lietajú obrovským nekonečným vesmírom, na obrovských planétach sa nekonečným pieskom premávajú obrovské červy, všetko je to zdanlivo obrovsky osudové a...NIČ sa tam nestane. Najdlhší film o ničom, akým som kedy videl. Je pekné, že Villeneuve dokáže natočiť epický blockbuster, pred ním však takí ako William Willer, David Lean, Steven Spielberg či Peter Jackson dokázali natočiť aj príbeh. Ale hej, do kina na to choďte - lepší dokument o ťažbe korenia (!!!) dôležitého na cestovanie vesmírom neuvidíte.
Jak jsem balil učitelku (1998)
„I saved Latin. What did you ever do?“
První kráva (2019)
„Raz som videl človeka, ktorý dal päť kvalitných bobrích kožušín za zlomenú vidličku.“
Nikdo (2021)
„You brought a lot of shotgun.“ „You brought a lot of Russians...“
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
242-minútový cringe.
Zoufalství a naděje (2017)
„If only I could pray.“