Recenze (252)
Gándhí (1982)
Inu, kdyby o každém neobyčejném člověku byl natočen takto kvalitní snímek zobrazující jeho život, tak bych možná opravdu raději shlédla film (za sice tři hodinky), než-li četla knihu... ;) Smekám před velikánem Gándhím a děkuji tvůrcům, že se věnovali takovémuto muži a problematice.
Ip Man (2008)
Wau... Ač už jsem dlouho neviděla film s tématikou bojových umění, tak tenhle mě odzbrojil a těším se, až se na něj podívám podruhé a budu si Ip Mana ještě více vážit. Kdyby bylo na světě více takových lidí, nebylo by za chvilku co řešit... ;)
Obchodník se smrtí (2005)
Velmi kvalitně natočený film, bohužel o tématu, které je dosti znepokojující... Smekám před Nicolasem Cagem... ale ne před nutným zlem - s tím se nikdy nesmířím... "...To je tajemství přežití - nikdy nebojujte, hlavně ne sám se sebou..."
Kick-Ass (2010)
Wau... už dlouho mě film tak nepřekvapil... a nezaskočil... pustila jsem si trailer a říkala jsem si - dobré - komedie - něco na odlehčení... ouha... po pár desítkách minut si říkám - ouha, co to je... poněkud drsnější, než se na první pohled zdálo... Ano, charakteristika tentokrát sedí dosti trefně: je to akční, krimi, thriller (s tím jsem zpočátku nepočítala), ale i komedie (pár prvky... chvála za ně...). Není to pohádka, ale věci, které se dějí, můžou dít a není k nim daleko... O životě, se kterým se nechcete smířit, o tom, jak lze vychovávat, o pomstě, s kterou ne všichni mohou souhlasit, ale ve svém okolí mám pár lidí, kteří by položili za rodinu život a chtěli by, aby zvítězila pravda, ať se to lidem líbí či ne... Originální, reálné, netradiční... ano, režisér Matthew Vaughn mě dokázal opět mile překvapit a utvrdit, že stále jdou točit filmy, které stojí za to vidět... Hudba perfektně dotváří...
Futurama (1999) (seriál)
Má své kouzlo a nelze srovnávat např. se Simpsonovi... Líbí se mi narážky na současnost, vtípky, parodie... =)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Seriál, který si pustím, když potřebuji rozesmát, u kterého jsem zažila období, jeden dva díly denně a bohužel i časy díl za jeden měsíc... Mám ho zkrátka ráda, i přes slabší díly, ale i náš život má slabší chvíle... jen jich nesmí být moc... Uvidíme, kdy poznáme ženu, jíž si Ted vzal... ;)
Matrix (1999)
Hmm... silně začínám zvažovat, že půjde do mého top listu... Matrix je plný velmi velmi dobrých myšlenek, takových, které většina přejde, ale pokud se s nimi setkáte už poněkolikáté, trkne vás - proč si toho nevšimne více lidí?... Problém je, že většina lidí opravdu žije ve "svém" matrixu a nechtějí ho opustit a připustit si, že by věci mohli být jinak...
Křídla přírody (2002) (TV film)
Konečně!!! Hudbu z tohoto velmi dobře natočeného dokumentu už znám pár let... a dlouho jsem čekala na dokument, až si ke mně tzv. najde cestu - stalo se - díky Hope ;) Jinak plně doporučuji - výborné snímky, spousta známých ptáků i neznámých, o jejich životě, kde v lecčems jsme si hodně s některými podobní...
Koncert pro jednoho (2005)
Hi hi... kouzelné a překvapující svým způsobem ;)
Pro ptáčky (2000)
:D co víc... :D :D :D (alias za blbost a ukecanost se platí...)