Recenze (171)
Creed (2015)
Dlouho jsem se Creedovi vyhýbal... nechtěl jsem si zkazit radost a obrovský úspěch kompletní ságy Rockyho Balboy, který je pro mě ikonou sportovního dramatu i životní filosofie! Nyní pár minut po shlédnutí, jsem nadšený z odkazu na celé toto letité dílo a Creeda mohu označit za absolutně dokonalou tečku.
Poslední Mohykán (1992)
Geniální ve všech ohledech! Husina až na prdeli! Doprovodná hudba snad nejlepší, jakou jsem měl možnost u filmu poznat. A čin generálovo dcery, ten její výraz v nádherném obličeji, kdy se musela rozhodnout mezi životem a smrtí, na to snad nikdy nezapomenu!
Želvy Ninja (2014)
Viděno v nejmodernějším multikině v Čechách - PREMIERE CINEMAS TEPLICE.-) Jo, jsem MLUVÍCÍ ŽELVA a ty jsi LIDSKÝ BLB!:-) - největší nečekaná lekačka filmu! Vše perfektně odsýpalo, nechyběla legrace, emoce, napětí, mraky vydařených efektů, bavil jsem se od začátku do konce!
Zlo přichází (1983)
Věřím, že by tento příběh obstál i v knižní podobě. (anebo byl podle ní natočen, tak daleko jsem se nedopátral) Jo zoufalství, lítost, nenaplněné sny a činy, to je to co pana Darka přivádí! A proto se snažte být jen veselí:-D Kolik hororových filmů to Disney vůbec vydal? Zatím jsem viděl pouze dva, a oba naprosto perfektní, zejména svou dějovou linií.
Ničitel (1984)
Akční trhák, který musí ocenit snad každý příznivec epochy RAMBA. Nemohl jsem se dočkat až se hlavní hrdina dostane k oné univerzální zbrani pomsty! Navíc tak emotivní příběh, že je velká škoda, že se jedná o skoro zapomenutý film!
Létající oko (1983)
Pořádná dávka adrenalinu, jak ve vzduchu, tak na zemi. Jestli jsem žral Supermana, tak Modrý hrom dvojnásob! I v dnešní době rychlých a zběsilých efektů, neztrácí nic na své dynamičnosti! Ostatně jako spousta filmů ze století minulého!
Warrior (2011)
Když Tommy nastupoval do ringu a místo doprovodné písně mu hlasitě zpíval zástup přihlížejících a fandících mariňáků, už to muselo být pro něj poctou a velkým vítězstvím! Nejlepší sportovní drama od dob ROCKYHO BALBOY!!!
Hello Mary Lou: Prom Night II (1987)
Směs hororů: Noční můra v Elm Street (velmi vydařené efekty, dokonce i efekt v posteli), hororu v Amityville (kdy nám ožívají části nábytku), Carrie (zápal hněvu) a Vymítače ďábla (posedlost, vymítání, help me, otáčení hlavou ale pouze jen o 180 stupňů:-) Vynikající podívaná, kterou já osobně nemůžu označit za béčko! Zkloubit tohle vše dohromady, je dílo hodné mistra!
Smrtonosná past (1988)
Po Stallonovi a Schwarzeneggerovi přichází na filmové plátno další megaakční hrdina, který se dostane k automatickým zbraním a nebojí se je použít... nic jiného mu totiž ani nezbývá! A to má být o Vánocích klid a mír! Záře těchto tří hvězd nikdy neuhasne!
Trapped (1982)
Lepší jak celá série pátku třináctého!!! A to tu nebyl zapotřebí ani znetvořený pomstychtivý zabiják! Stačil jen vidlákov a jejich mravy a zákony a pár nevítaných výletníků!