Recenze (52)
Fate/stay night (2006) (seriál)
Celou dobu jsem to videl na 4* ale po zjisteni totoznosti archera a pochopeni vsech souvislosti. Po dechberoucim konci kde me postava Shiroa prestala vadit nemuzu hodnotit jinak nez na plny pocet. A se Saber bych si na rande taky zasel :)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Guts je fakt magor a zaslouzi si 100% !!! Ale ten konec , ten konec...
Scrapped Princess (2003) (seriál)
Velice prijemna pohadka s akcnimi prvky , pobavi , donuti dokoukat do konce. Me se to moc libilo. Prekvapilo me ze serial ma vicemene uzavreny konec coz u anime nebyva zvykem... btw. Raquel je frajerka :)
Velkej biják (2007)
Jedno se tomu ale musí nechat, při natáčení se museli královsky bavit...
Witch Hunter Robin (2002) (seriál)
Pro mě teda velice příjemný a zajímavý seriál, děj se mi líbil, první díly sice působily dost epizodně, ale pak se to začalo pěkně rozvíjet... Nejdrív sem dal 4* ale později sem to přehodnotil na 5*. Když sem to dokoukal, tak se mi totiž po Robin začalo stýskat :) Zcela doporučuju !
Superpoldové (2001)
Nejde prostě hodnotit jinak než na 5* , dlouho sem se tak nepobavil... Při scéně kdy Brian Cox jakožto opilý velitel policie zastaví auto , legitimuje řidiče a v momentě kdy řidič hledá doklady tak mu začne chcát na dveře a na nechapající výraz řidiče odvětí jen: " Když musíš , tak musíš..." :)
Cellular (2004)
Nenadchne , neurazí -> Statham je frajer , Hoffman zase pobaví. Klasický oddechový film...
Madlax (2004) (seriál)
Madlax neustále bojuje o první místo v mém anime žebříčku proti Noiru, ten byl první a tak asi častěji vyhrává. Každopádně se asi nikdy na pevno nerozhodnu, který z těchto dvou seriálů je lepší... Oproti Noiru je tu daleko více postav, méně opakovaných retro záběrů z minulosti a hlavne pisnicku "Yuki Kajiura - Nowhere" uz mam v mp3 at jdu kamkoliv asi naporad :)
Elfen Lied (2004) (seriál)
Nádhera ! , jedine co me zklamalo byl konec , nevadilo by jeste tak o 10 dilu vic... kazdopadne 5* na 100%...
Blood+ (2005) (seriál)
Ze začátku jsem si myslel že to ano nedokoukám ale po nejakém 5 dílu mě to až neuvěřitelně chytlo a zbylých 45 dílů sem dokoukal za 3 dny :)