Recenze (120)
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Pusť si ty kazety!!!" strašně natahovaná nuda
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
První povídka byla moc povedená, zbytek filmu je strašná nuda
Život (2017)
hovadina s nelogickym chováním postav
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
celkem dobrá blbost, která se nebere vážně, svižný s humorem
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Paráda, jeden z nejlepších akční filmů posledních let.
Policie v akci (2017) (pořad)
neskutečně trapně nahraný
Baby Driver (2017)
jedná velká nuda
Avengers: Infinity War (2018)
V příběhu je pár nelogickejch kiksů, ale jinak, takhle by měl vypadat blockbuster. A taky by mohl Marvel ubrat s tím humorem, už je to (dávno) strašně moc protlačovaný.
Vražda v Orient expresu (2017)
Pěkná dobová atmosféra, jinak jedna velká nuda. Ani představitel hlavní role není sympatický a přitom by na něm měl film stavět.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Stáčí dát ke kravinci jméno Spielberg a hned je z toho hovězí svíčková. Je vidět, že mediální masáž opět funguje. Tohle je první film, u kterýho jsem v kině doslova trpěl. Nesympatický postavy, hloupej necharismatickej záporák, úplně hnusná počítačová animace, dětinská stavba příběhu, kterej je navíc předvídatelnej a já už ani nevím, co ještě. Odhalení easter eggu taky naprosto primitivní (hlavně ta první část se závodem po zpátku). Prostě Spielberg je vedle Ridleyho Scotta další senilní dědek v Hollywoodu, kterej by to měl už (dávno) zabalit, než nám natočí sci-fi o tom jak důchodci lítaj na Mars nakupovat do Kauflandu. A kvůli pár retro odkazům se tady fakt neudělám.