Recenze (54)
Zelená zóna (2010)
Konečně FILM o Iráku!!!
Pacifik (2010) (seriál)
1.díl 80%, 2.díl 90%, 3.díl 80%, 4.díl 60%, 5.díl 100%, 6.díl 100%, 7. díl 130%, 8.díl 90%, 9. díl 75% 10. díl 100% (Praha - WTF?)
Zrození šampióna (2009)
Přeslazený, nechutně křesťanský a Bullock je tak patetická - WTF: Oscar??? Nominace na nejlepší film??? To nevím, na čem si porota frčela..
Ve jménu otce (1993)
Když se mě někdo zeptá, abych doporučil film, bez rozmýšlení pálím "In The Name Of The Father". Je to jednoduché, jelikož tohle DÍLO chytne tempo hned od loga Universal a během filmu nabírá tak na síle, že jste rádi za oddych u závěrečných titulků. Opravdu jsem tady nenašel nějaké hluché místo, přehrávání nebo umělé hraní na city. Všechno je to podaný tak nenucenou formou, která vás nutí doslova hltat každou scénu. O hereckých výkonech se nemá cenu ani bavit, jenom bych asi poukázal na Emmu Thompson, neboť jsem věřil její ztvárnění právničky asi jako Lewisovi Gerryho Conlona (hrála prostě dokonale)! Jinak jeden z mých nejlepších filmových zážitků.
Nestyda (2008)
Příště až dostanu chuť na český film, tak asi sáhnu po něčem starším....
Přešlapy (2009) (seriál)
Nova style
Proboha! (2008)
Neni co dodat, vystihl to. Jinak koukněte taky na Real Time With Bill Maher
Tohle je Sparta! (2008)
Kde na to berou prachy...?
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Vypnout mozek a užít si akci v Racoon City a o tom tenhle film je...
Catwoman (2004)
Mně to jako největší provar nepřišlo...