Recenze (1 720)
Hledá se táta (2020)
68 % bude tomuto filmu slušet víc, takže dávám 4* i když jsem původně zamýšlel jen 3. Jednoduchý příběh, ale uvěřitelně obsazený. Postavy v hlavních rolích dobré až vynikající.
Je3ui sarang (2015)
Trochu se zblázním a dám plný počet. Nic jsem o filmu nevěděl, nic jsem nečekal a vypálilo to velmi nečekaně a silně. Liu Yifei tu doopravdy předvedla zatím asi nejlepší životní herecký výkon. Docela mám chuť vidět ještě jednou. Trailer https://youtu.be/MlpdTAPshwo
Mulan (2020)
Neznám animovanou verzi od Disneyho, ale znám hranou čínskou verzi s Zhao Wei, která vypadá takhle https://youtu.be/M4OSxjVARC0 a nejvíc mě překvapilo, jak je aktuální verze jiná. Toto je pohádka. Bojové scény působí jako tanec - ne zrovna v pozitivním slova smyslu. Naštěstí to má krásnou výpravu a krásnou Liu Yifei. Takže finálně 3*. Moje recenze: https://bit.ly/2F9OSiz
Archimedes no Taisen (2019)
Film o plánování a účelu bitevní lodi Yamato. Pouze 3* dávám, protože mi vysvětlení dané v závěru filmu nesedlo. Asi je hodně japonské, ale stejně. Na druhou stranu rozumím že jinak by nebylo o čem točit. Film samotný má náboj, zajímavost a drží diváka skoro celou dobu. Jen mi nesedl závěr. A nevěřím, že to tak doopravdy bylo.
Miss Saigon – koncert (2016) (divadelní záznam)
Upoutávka: https://youtu.be/tVHuArhOqOA Po delší době jsem na něco koukal s otevřenou pusou. Muzikál, ze kterého má člověk místy husí kůži. Krásná hudba, nádherná výprava a Eva Noblezada předvedla v sedmnácti neuvěřitelný výkon! Recenze představení https://www.musical.cz/zahranici/miss-saigon-west-end/
Captain America: Občanská válka (2016)
Nejvíc mě na tomto filmu baví příchod Spider Mana. A samozřejmě dalších nových postav.
Proxima (2019)
Film věnovaný všem kosmonautkám-matkám, které to s přípravami a odloučením mají vždy těžší, než muži. Vystihl to F. Fuka https://www.fffilm.name/2020/07/recenze-proxima-70.html
Kakurijo no jadomeši (2018) (seriál)
Souhlas se Zízou: Pohodové, příjemné, repetitivnost vaření, přirozeně budované vztahy (přestože většina postav nejsou lidé, ale ayakashi), samostatná hlavní hrdinka, minikappa na úplném konci každé epizody. Koukatelné anime, klidně po kouskách.
Červený střevíček a 7 statečných (2019)
Slušné tři hvězdy za nový pohled na Sněhurku. Teda, pardon, na Red Shoes :).
Vojenská pilotka (2020)
"Rozbij klec a leť." Tvrdá anabáze ženy, která se jako vojenská pilotka helikoptéry postaví myšlení mužů a společnosti. Vlastně o tom celý film je. Ale stačí to. Velmi silné 4*. Zítra ukážu svým dcerám. ■ Ukázal jsem, výsledek: Mohou to vidět i dvanáctileté holčičky a vydrží až do konce. Jen asi budou v druhé polovině dost často vyžadovat kapesníky. ■ Trailer https://youtu.be/rtGIq9Xjnrw