Recenze (1 722)
Stánek s polibky 2 (2020)
Příjemně to plynule navazuje na jedničku, přátelství Elle a Leeho je stále fajn ("Nesmrdím?" ... přičichne jí k podpaží ... "Ne."). Nevýhoda je, že zatímco jednička byla překvapivě víc o přátelství, než o lásce, což bylo osvěžující a fajn, dvojka už cílí (logicky) trochu jinam a není to tak zajímavé. Přesto se to vidět v pohodě dá. Trojku nepotřebuji.
Vyproštění (2020)
Čistých 70 %. Lepšímu hodnocení brání slabší příběh. Akce je výborná, ale vadí mi, že se likvidují nejvíce policisté, kteří za zkorumpovanost nadřízených nemohou. Mám s tím morální problém, proto ani tento film neukážu zbytku rodiny.
Romansu dóru (2020)
Nevěděl jsem, co mám čekat a ani po skončení nevím. Překvapilo to civilností. Množstvím lehké erotiky - s Yu Aoi! Zvláštní film. Určitě ne špatný.
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Tak zlé, abych tomu dal **, to není. Registroval jsem zdejší hodnocení a očekával míň.
Greyhound (2020)
Válečný thriller, ve kterém se Tom Hanks snaží ochránit spojenecký konvoj před německými ponorkami v tmavých vlnách severního Atlantiku. Zvláštní film. Zvláštní i tím, že postava, kterou Tom Hanks ztvárňuje, je silně věřící, prožívá bolestně každou smrt a zatímco se muži radují ze zničení první německé ponorky, na jeho tváři můžeme číst bolest ze zmaření lidských životů. Osobní prožívání pocitů je v tomto filmu minimálně v rovnováze s akcí a vytváří velmi autentický celek. Napsal jsem recenzi: https://scobak.blog.sme.sk/c/540463/recenze-filmu-greyhound-2020.html
My Dear Lady (2020) (seriál)
Pravděpodobně typický čínský seriál z žánru "feel good". Jednoduché, bezkonfliktní, lehce růžové, nepřináší nic nové. Přesto se mi líbilo. Hlavní dvojici to sluší, ukazují slušnou chemii a zajímavý věkový rozdíl, žena z druhé hlavní dvojice je dokonce charakterově zajímavá (nejvíc ke konci seriálu). Líbila se mi i většina ostatních charakterů. Vnímám to jako příjemnou masovku, jako typický produkt snahy vnášet pohádku do života. Pozitivem je 16 epizod při délce 35-40 minut na jednu. Zbytečně to nenatahovali.
O chloupek (2020)
69% - příbeh až tak nezaujal. Je zajímavé, jak je divák hozen do příběhu dívky, nasazující si kočičí masku, aby měla klid od rodiny a mohla být se spolužákem, ale ne zcela to fungovalo a některé zvraty na konci jsou vyloženě deus ex machina.
Geunyeoui sasaenghwal (2019) (seriál)
Park Min-yeong se krásně směje. Prototyp jemnosti, který má kouzlo i když překračuje hranice fangirlingu. To je hlavní a největší důvod, proč Her Private Life dávám 4 hvězdy. Ono je to totiž jinak jihokorejsky standardní. Prvotřídní práce, ale dějově neohromí. Ještě, že to má Park Min-yeong. OST https://youtu.be/_W7Rimrt1KM
Naprostí cizinci (2016)
Do naha svlékající konverzační drama, okořeněné vtipem a špetkou laskavosti. Jen bych zpochybnil ty remaky a Giunnesův rekord - film Sairat jich má pět přímo v Indii.
Moje Holo láska (2020) (seriál)
Ničím nepřekvapující, ale koukatelná romance. Standardní klišé obalená umělou inteligencí. Sandardně jihokorejsky kvalitní herecké výkony a hodně sympatická Ko Sung-hee, kterou jsem si uvědomoval poprvé. Taky potěšila policistka ve vedlejší roli. Kde já ji už viděl? :) Pokud mě něco vadilo, tak občasně přehnané téma sebeobětování se. Naštěstí na ně netlačili dlouho. ■ Trailer https://youtu.be/7DUhyNpptow