Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Můžete tomu vyčítat spoustu ne-úplně-povedených dílů, můžete tomu vyčítat značnou rozlezlost do 10. sérií, můžete nadávat, že bez O'Neilla to na konci už není ono, ale Stargate je pro mě ta největší láska.
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Futurama (1999)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
První tři série považuju za jedny z nejlepších v rámci sitcomů obecně. Naprosto legendary. Od čtvrté však kvalita pomalu klesá a ačkoliv se objeví i podařené díly, aktuální osmá série působí spíše jako přenošené dítě kdysi skvělého seriálu. Doufám v brzké zakončení a pokud možno se ctí. // Zakončení přišlo, pro mnohé sice jako ledová sprcha, ale mě docela sedlo.
M*A*S*H (1972)
Přátelé (1994)
Black Books (2000)
Dylan Moran je prostě ďábel :)
Ajťáci (2006)
Společně s Black books vrchol současného britcomu.
Californication (2007)
Sprosté, vtipné, geniální... chtěl bych si žít jako Hank Moody. Nebo si to alespoň zkusit, třeba na pár dní :) Už dlouho se mi nestalo, že bych celou řadu seriálu sjel za jeden den. Takže dát míň než plný počet by byl zločin.