Recenze (200)
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Začátek byl takový... jen jak přijel Vaculík věděl jsem, že tohle bude zážitek. A on to byl... Nejhorší na celé této pohádce bylo to, že ani medovina nedokázala udělat tento film koukatelný...
Nebojsa (1988)
Klasická pohádka... efekty jsou sice slabší, ale jinak to nemá chybu. Jak rád jsem si to teď na štědrý den připomenul... jen jedna drobnost. Není to uplně pohádka pro děti (temnota, pohřební vůz, některé masky)
Inferno (2016)
Nebylo to ani dobrý, ani špatný. Vlastně ani nevím co si o tom mám myslet. V porovnání s prvním i druhým příběhem je to ale mnohem slabší.
Odměna (2009)
Za to, že mám rád western jednu hvězdu. I když to teda bylo hodně blbý... opravdu hodně blbý... hlavně Jake a jeho sestra...
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
Nápad dobrý... atmosféru tento snímek měl taky... hlavně ale díky sněhu, sněhu, sněhu a medvědům, ale to co do teď nechápu je, proč to mělo 12 dílů? Pokud bych vynechal záběry, které jsou určeny do dokumentu na National Geografic a neměli opodstatnění, tak bych se dostal plus minus na 6 dílů. A to už by mohlo mít drive...
Sebevražedný oddíl (2016)
Masky super, akční scény taky fajn... ale ten příběh. Ten příběh byl opravdu pekelně blbej...
Dračí doupě 3 - Kniha děsivé temnoty (2012) (TV film)
Za snahu a některé masky... nevím jaký byl rozpočet této podívané, ale viděl jsem opravdu i mnohem horší levné fantasy...
Decibely lásky (2016)
Strašný. Osobně bych filmu dal odpad, ale jako fotbalový fanoušek si nemůžu odpustit jednu hvězdičku za Horviho... i když musím říct, že na hřišti mu to šlo o něco lépe...
Bojovník (2015)
Když boxuje, je to jako Rocky... dlouho dlouho nic a když nekrvácí neni to box. Ale jinak slabší 4*
Bez záznamu (2012)
Syrové drama v podání Seana Beana mělo něco do sebe, ale příběh teroristy byl lepší... a ten závěr? No dlouho mě to ani nenapadlo, takže překvapující...