Recenze (200)
Druhá šance (2014)
Úžasné a plné emocí, ale znova to už vidět nepotřebuji.
Jetelín (2016) (seriál)
Štěstí, že nemám střelnou zbraň. Tohle by skončilo špatně. Buď bych zastřelil sám sebe že jsem u toho vydržel deset minut a nebo tvůrce... nebo je a pak sebe... takhle nezbývá než odpad s velkým vykřičníkem.
Pátá vlna (2016)
Tak takto dopadne film, když smícháme všechny možné ingredience podobně jako když pejsek a kočička dělali dort. Prostě žádná sláva. Trošku Vetřelce, trošku Terminátora a nakonec k tomu hodíme trošku z Hunger games a přidáme romantickou vložku... A jakou. Smícháme Romea a Julii se Stmíváním a je to...
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Den nezávislosti? Nový útok? Spíše blbý útok a ta královna všech emzáků? Tak to byl kříženec mezi vetřelcem a predátorem. Pokud budu chtít příště vidět film, kde je včelí královna tak si pustím Včelku Máju...
Jason Bourne (2016)
Jason Bourne je Jason Bourne, ale... tohle bylo takové nemastné a neslané. A nejhorší bylo, že akční scény byly táááák dlouhé, až se ta akce přetavila v nudu.
Celebrity s.r.o. (2015)
Dát si předtím čtyři piva, možná by to bylo i za hvězdu, ale takto... 3 piva a furt to bylo stejně blbý jako na začátku.
Doktorka Kellerová (2016) (seriál)
Odpad v duchu písně od Kluse. Za co, Pane Bože, za co, trestáš tento prostý lid...
Mařenka, přemožitelka čarodějnic (2012) (TV film)
Jedním slovem. Odpad!
X-Men: Apokalypsa (2016)
Slabší než předchozí díly, ale i tak 4*. Hlavní záporák mě sice moc nepotěšil, ale opětovný boj mezi Magnetem a Profesorem, který je ale zároveň určitým přátelstvím mě bavil. Mutanti fajn až na Jane... ta byla taková slabší i když konec v její režii jako Fénix mě nadchnul.
Legenda o Tarzanovi (2016)
Zklamání... a to velké. Bohužel tak špatný scénář nemohla zachránit ani kopa triků a efektů. Hlavně některé jako stopování vlaku to bylo už příliš. No škoda mluvit.