Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Čistá duše (2001)
Mechanik (2004)
Osudový dotek (2004)
Memento (2000)
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Super komédia, pri ktorej sa smejem skoro celý čas. Je jedna z mála, ktorú môžem pozerať stále. 5*