Recenze (444)
Ulice krokodýlů (1986)
Složitý film, který potřebuje více shlédnutí. Atmosféra je ale výborná
MutantLand (2010)
Vyspělá hyper-realistická animace bez nápadu. Ale že by se animovaný film ubíral tímhle směrem nevěřím ani nedoufám
Chainsaw Maid (2007)
Parodie na hraně či spíše za hranou - špatná animace a zvuk mohou někomu připadat zajímavé, pro mě jsou to příliš důležité složky animovaného filmu abych to ocenil
The Backwater Gospel (2011) (studentský film)
Perfektní animace, postavy i atmosféra. Sice jde o studentskou hříčku či anekdotu ale na nebývalé úrovni
Krokodýl (2009)
Zkrachovalá operní hvězda si pěstuje vztah s masožravou kytkou a pracuje jako maskot v kostýmu krokodýla a jeho sousedka si doma pěstuje krokodýla ve vaně. Je možné že se spolu nějak setkají? ;) Příjemný a pochopitelný scénář nebývá devizou animovaných filmů, ale tohle je světlá výjimka.
Rozmluvy (2008)
Přímo na filmový pás vyrytý sled absurdit a anekdot, které výborně pobaví.
Poslední autobus (2011)
Charakter se odhalí nejlépe v kritické situaci a útěk z lesa před lovci je takový i pro lesní zvěř. Atmosférická podívaná a příjemně gradovaný příběh s válečnou náladou otáčí oprávněně moji pozornost zpět ke slovenskému krátkému filmu.
Světlonoš (2005) (studentský film)
I na desáte shlédnutí v rámci Anifilmu je tohle opravdu povedený film. Atmosféra, kvalita loutek a mystická tajuplnost opuštěného zámku je parádní. Nezapomínejte však že tenhle film točil Václav, nikoliv Jan Švankmajer. I ten si totiž zaslouží pozornost
Já jsem já (1992) (studentský film)
Bauer utáhne celý filmeček samozřejmě sám. ;) Na studentský film je to ale moc pěkně udělané.
Na velikosti záleží (2009)
Příjemná komedie o tom co se stane, když ze svých chyb uděláte svoje přednosti a jak vám to zamotá život. Není to žádný překvapivý film s geniálním scénářem, ale je milý, lidský a příjemně pobaví a zahřeje na duši. ;)