Recenze (76)
Je s námi konec? (2016)
Asi mi došla slova..
To (2017)
jezis to byla s*acka
Wentworth - Hell Bent (2017) (epizoda)
Ve 45minutě jsem měla husinu jako blázen, ale konec mě odrovnal úplně. Už nutně potřebuju další serii!
Riverdale - Kapitola 13: Sladké a tak dále (2017) (epizoda)
Poslední díl a asi nejlepší z celé první serie. Na chvíli jsem měla v posledních vteřinách zástavu.. Tak snad bude druhá serie
Messi (2014)
I kdyz by si zaslouzil lepe natoceny dokument, nemuzu jinak nez 5*..
Transformers: Zánik (2014)
2* jen za Marka Wahlberga
Lásky čas (2013)
Prosím, vraťte mi dvě hodiny života, které jsem strávila u tohoto filmu!
Let číslo 93 (2006)
Po zkouknutí nemám slov...
V zajetí démonů (2013)
Jeden z nej hororu dnesni doby? Zííííív
Robbie Williams: Take the Crown (2012) (koncert)
Naprostý nářez! Koncert jsem zažila live na vlastní oči - nechyběli emoce, vtip - prostě vše co k Robbiemu patří. A když 180tis lidí začlo zpívat Angels, tak to opět nedal ani sám Robbie co se týče emocí... Tenhle koncert se prostě pro mě dostal i před Knebworth.