Recenze (283)
Řbitov zviřátek (2019)
Viděno v typickým americkým autokině v San Jose, takže hodně zaujatý hodnocení :D
Baby Driver (2017)
epic!
Statečné srdce (1995)
epic!
Teorie všeho (2014)
za ten konec víc jak pět!
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Ždímačka emocí jak má být !!! a jsu rád za ten konec !
Psanec Josey Wales (1976)
Chtěl bych se naučit takhle plivat ... Clint Eastwood v nejdrsnější podobě.
Hvězdný prach (2007)
Akční, napínavá, výpravná pohádka s nadsázkou, která mě velmi překvapila a ani chvíli nenudila !
Na život a na smrt (2013)
Když pominu až velkou odolnost vojáků, který je však zakryta mnoha zraněními, je tento film jedním z nejlepších válečných přestřelek co znám! Jak syrově děsivé !
Vánoční sen (1944)
Na tu dobu revoluční.
Vynález zkázy (1958)
No tak to byla podívaná, vizuál filmu mne chvílemi zajímal víc jak příběh. Kulil jsem oči, a co lidé v 50. letech? Příjemný film na plný počet. (ač si mě hrdina tím, že nechal ve štychu chobotnici, posádku ponorky, která ho zachránila a samotného profesora :D )