Recenze (83)
Poslední aristokratka (2019)
Yvonka, zlatíčko ;) :D
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Co to jeeee??? Odpad, odpad, rychle... :D
Most (2011) (seriál)
Jako... dlouho a dlouho mě nic tak nezklamalo a v průběhu nevytáčelo, jako tohle... Když všechny postavy až na hlavního negativního "hrdinu" dělaj všechno nelogicky a naprosto opačně, než by měli...
Ex Machina (2014)
K zamyšlení...
Hra (1997)
Po dlouhé době jsem se k tomu dostal a konečně viděl zas jeden moc příjemný, komplexní film. 5*
Noe (2014)
Hovadina největší... prostě nesmysl, 0*. Za historickou překroucenost a totálně vymyšlenou posloupnost si pak za akčnost a zpracování nezaslouží ani tu jednu hvězdu. Chápu, v Bibli je o této "Apokalypse" vlastně napsáno jen pár řádek, ale totálně překroutit i jen těch dvacet-třicet vět je fakt urážka znalého diváka. A že to točil Aronofsky? Nechápu.
Pod černou vlajkou (2014) (seriál)
Ze začátku to vypadalo dobře,kvalitně, ovšem ty chvilkové nahé "scény", které se tam jaksiuplněvůbecnehodí, celkový dojem dosti kazí, 3* ... A vlastně taky, John Silver by teda dle mýho nikdy neměl vypadat jako gay z 18.století, ale jako pořádnej (nebo minimálně pořádně hnusnej) chlap!... Takže, 2*
Klondike (2014) (seriál)
Neskutečná hudba! A na to, jak člověk má Robba Starka v GoT s každým dílem rád čím dál méně, tady u Billa je to přesně naopak, paráda!
Temný případ (2014) (seriál)
Temné, temné... Ale za pět! Co taky jiného čekat od dua McConaughey&Harrelson, že...
Vlk z Wall Street (2013)
Tak teda nakonec 5* ;)