Recenze (762)
7 žen a jedna záhada (2021)
Horšia verzia adaptácie divadelnej hry než bol film "8 femmes".
Princezna zakletá v čase (2020)
Stredoveký "Groundhog Day" (1993), ale milý.
Ztracené dívky (2020)
Na Spotify som sa náhodou zamilovala do pesničky "Lost Girl" od Lucindy Williams, a preto som sa pozrela aj na film, ku ktorému patrí. Silný príbeh malých ľudí, ktorí nemajú peniaze, vplyvných priateľov, a teda ani moc niečo ovplyvniť. Unavení každodennou nemohúcnosťou sa aspoň raz pokúsia niečo dotiahnuť do konca. Ale skutočný život nie je iba jeden silný príbeh s jednoznačným koncom. Skutočný život je nepreberné množstvo malých príbehov. Na niektoré z nich sme pyšní do konca života, na iné chceme zabudnúť hneď druhý deň. Raz môže prísť deň, keď nie je inej možnosti, ako "povyťahovať kostlivcov zo skrine" a možno ich aj ukázať na televíznu kameru, len kvôli spravedlnosti pre svojich blízkych.
Rekap (2019)
Úprimne musím priznať, že som nepochopila, čo pán videl padať, takže po prvom zhliadnutí bol film pre mňa prekomplikovaný. Až keď som si prečítala classicovu poznámku a pozrela si film znovu, mala som z neho lepší pocit.
Inspektor Max (2018) (seriál)
Chcela som dať dve hviezdy, ale za Duchoňa je tá tretia.
David Bowie: Muž, který změnil svět (2016)
Ani sekunda hudby Davida Bowieho. Veľmi podivný dokument o hudobníkovi...
Děda je lotr (2016)
Vôbec nechápem, prečo sa Robert De Niro rozhodol zúčastniť niečoho takéhoto. Snáď len pre peniaze. Aj Danny Glover si pre svoje cameo mohol vybrať niečo dôstojnejšie. Na túto tému – rozhodni sa správne pri výbere partnerky i práce – sa mi omnoho viac páčil film „Interstate 60“ z roku 2002.