Poslední recenze (377)
Jedeme na teambuilding (2023)
Asi třikrát jsem se pousmál- a to je málo. Začátek ještě nějak ujde, pak už je to jen horší a horší... Jeden bod za Teplice a partu z Brna. Netflix.
Duna: Část druhá (2024)
Zhmotněná fantazie. Když už zfilmovat legendární knížky, tak takhle. Neuvěřitelný vizuál si podává ruku s neuvěřitelným zvukem na základě nadčasově napsané knihy. Pokud by šla dějově trošku zpomalit poslední třetina filmu, šel tam přidat Thufir Hawat a víc scén vysvětlující motivy a plány Bene Gesseritu, Harkonnenů i Pádišáha imperátora, šel bych do toho hned i kdyby to mělo být o další hodinu delší. Možná škoda, že to nebylo od začátku pojaté jako trilogie, nemuselo by se tolik škrtat oproti knize. Imax Praha.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Až hororový začátek vystřídalo bohužel na mě až moc zásahů dětského hrdiny, který tu navíc slouží mnohokrát jako hlavní hybatel děje (spouští pasti, zachraňuje Indyho...). Plus totálně nesympatická hlavní hrdinka (ach jaký rozdíl proti prvnímu dílu). Honička na důlních vozíčcích je skvělá, zbytek už mě bohužel nebavil ani zdaleka tak jak první díl. Sky Showtime.