Recenze (331)
Addamsova rodina (1991)
kultovní černá komedie, kterou jsem jako malý měl fakticky moc rád :))
Addamsova rodina 2 (1993)
čtvrtá hvězdička by asi nebyla - nebýt slavné části na táboře. ta sama o sobě naopak zaslouží hvězdiček pět :)
Ajťáci (2006) (seriál)
chvílemi trochu přehnané - ale celkově moc fajn. hlášek je tam dost :))
À l'origine (2009)
velmi zajímavý film, výborné herecké výkony a skutečně neuvěřitelná zápletka - podle reálného příběhu. jen toho patosu bylo ke konci moc - ale pořád ne tolik, že by mi to zkazilo dojem :)
Americký gangster (2007)
Velmi solidní pocitovka - vychytaná atmosféra přelomu 60. a 70. let, rodinná "firma", dobré herecké výkony (hlavní hrdinové, ale i ostatní - zkorumpovaná policie a členové gangu), jen příběh by mohl být vychytanější - jde to až moc lineárně do povedeného finále... osobně příjemné překvapení!
Anděl Exit (2000)
aneb nepokoušejte se prosím zfilmovat Topola. knihu jsem četl - a i když netvrdím, že jsem ji pochopil - moc se mi líbila. ve filmu se nepovedlo navodit tu správnou ujetou atmosféru, je vidět, že herci prostě nejsou takoví magoři. natáčet v jižní africe byl možná pěkný výlet, ale pro mě je to další bod dolů... zápletka se musela osekat, aby se to mohlo točit... myslím, že za tu námahu to nestálo.
Anděl Páně (2005)
po dlouhé době solidní česká pohádka, i když Trojan jako anděl je přiblblý až moc a nebe vypadá odflákle... Dorotka je skoro stejně milá, jako kdysi Popelka, spád to má a čert je super :)
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Mě to baví!
Aréna Jaromíra Soukupa (2017) (pořad)
Musel jsem se na to dívat z pracovních důvodů. Chci jednoznačně dostat přidáno!
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
no... já asterixe nijak neprožívám, ale tohle mi nepřipadalo jako film: možná by se to dalo nazvat sestřihem (občas vtipných) skečů. celkově velmi předvídatelné, špatně zahrané a hlavně dost hloupé. dobré pro mého desetiletého bratrance, jinak ruce pryč.