Recenze (331)
MasterChef Junior (2013) (pořad)
V zásadě mi to přišlo lepší než ty dospělácké verze ;-)
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
to je prostě hrozná sada...
Willy a kouzelná planeta (2019)
Animace krásná, planeta je opravdu zajímavá. Ale příběh je naprosto lineární a velmi velmi prostý. Pro děti starší 10 let asi trochu nuda, pro malé fakt pěkné :)
Kačeří příběhy - Žjóva! (2017) (epizoda)
Mě se tahle kresba líbí o dost víc než ta původní :)
Velké dobrodružství Čtyřlístku (2019)
Nebylo to dobrý :(
Šéfkuchař na grilu (2014)
Prima odpočinková jízda se spoustou dobrých sendvičů!
Krtek ve městě (1982)
Krtek ekoterorista, se divím, že to vůbec prošlo...
Krtek ve snu (1984)
Postapokalypsa vs. Freud, tohoto krtka jsem vůbec neznal! Mazec :)
Mistři zastavárny (2009) (pořad)
Guilty pleasure při návštěvě příbuzných s televizí!
Hříšný tanec (1987)
Klasika, no :)