Recenze (58)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Na český počin neskutečně povedená komedie
1917 (2019)
Neskutečný příběh. Kamera je stále připoutaná k ústředním postavám filmu a neodbíhá od hlavního dění, tedy postupu dvou vojáků nepřátelským územím. Film tak není nudný a působí, jako by byl natočen bez střihu na jeden záběr. Reálné zákopy se postaraly o neuvěřitelnost prostředí, které evokuje skutečné záběry z 1. světové války z dění na frontě. Podle způsobu natáčení a vytvořeného prostředí se jedná o unikátní počin, všechna čest.
Svět po Hitlerovi (2016) (TV film)
Po válce vlastně válka neskončila, krásné autentické kolorované záběry.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Kdyby film neměl v názvu MIB, tak po tom neštěkne ani pes. Výsměch pravým MIB.
Colette (2013)
Zachycuje surové dění v továrně na smrt (kdo se nebyl podívat v Březince, tak je zde krásně nastíněn chod tábora s drobnými nuancemi) se zaměřením na podivný milostný příběh nacistou vydržované Colette s průbojným štístkem Vilim
Louis Cyr (2013)
Krásný příběh o hříčce přírody. Opravdu nejsilnější člověk který kdy žil. Rád bych se vrátil v čase a sledoval jeho strhující výkony.
Tenkrát na Západě (1968)
Hudební doprovod je fenomenální, ale děj se příliš vleče a je zbytečně protahován. Potvrdil jsem si tím, že western není můj šálek kávy.
Fakjů pane učiteli (2013)
Příjemná komedie. Výtku bych měl jen k hudební dramaturgii - méně je někdy více.
Americký sniper (2014)
Zdlouhavé záběry mimo Irák ubírají filmu napětí.
John Wick (2014)
Do role Johna bych obsadil urostlejšího herce, některé bojové scény působily směšně. Jinak je to průměrný až lehce podprůměrný akční film.