Recenze (40)
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
To je určitě Flanaganův nejlepší počin. Plynulé vyprávění, ne moc přehnaný závěr. Mělo to myšlenku. Smlouva s ďáblem, nebo se Smrtí, to už tu dlouho nebylo. A Carla Gugino se své role zhostila na výbornou. Jen aby tak pokračoval chlapec. Palec nahoru.
Žít (2022)
Mr. Nighy mě rozbrečel. Krásný, jemný film. Kdyby bylo víc takových.
Babicova televize (2021) (pořad)
Co recept to perla...ale ruku na srdce ideální chlapské vaření z originálního Jyrkova receptáře! "A kdybych tady měl uklizeno, bylo by to ještě hezčí."😂😂😂😂
V síti (2020)
Pro zúčastněné to byl bezpochyby silný, v mnoha případech hnusný zážitek. Osobně odsuzuju lidi, kteří se dopouští podobného chování vůbec. Ano - dokument mi připomněl, že podobní lidé s podobnými "choutkami" existují. Nicméně to je všechno... Žádné emoce, nic... Ale chápu, že jít do větší hloubky by to chtělo trochu víc prostoru. Ale i tak obdivuju že do toho tvůrci šli.
Ten pravý, ta pravá? (2018)
Místy vtipné, většinou nudné. Jenom mi ta Winona přišla nametená i v místech kdy to nebylo nutné. Za ní velké mínus.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Nad velká očekávání dost nuda. Chtělo by to přidat.
Atlantis (2013) (seriál)
Laciné, pitomé, bez náboje. Nevidím důvod proč se na to dívat dál. Propadák jak vyšitý. Pokud někdy existovaly postavy starověkých bájí (včetně bohů), tak buď rotují v hrobě nebo mají špunty v uších a spací škrabošku na očích aby to raději neviděli.
Drákula (2013) (seriál)
Tak úvod byl průměr. Ale osobně nechápu, proč tvůrci převzali jména většiny postav z knižní předlohy Brama Stokera a nic jiného, jako např. charaktery, děj, profese postav, atd.? Rovnou si mohli vymyslet svůj vlastní příběh s novými hrdiny, ovšem je mi jasné, že by seriál ztratil na "lesku" a zajímavosti. A BTW pochybuju, že v roce 1861 měli kapesní baterky :-)
Muži v černém 3 (2012)
Prostě MIB - pár humorných momentů, citových výlevů, pár dobrých hlášek, pár dobrých záběrů. Natažený konec. Ale je rozhodně lepší než dvojka. Ve 3D nám "agent K" zestárl torchu víc než jsme čekali. A chyběl mi tam Frank. Za mě takových 60%.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Rovnou říkám: škoda, že tam byly ty sentimentální vsuvky. Jinak by to byla moc hezká věc, ale i tak jsem se nasmála. Stifler opět nezklamal a jeho "pomsta" byla sladká. Stifler je ovšem paradoxně plus i mínus filmu - jako postava - je nejzábavnější, nejuvěřitelnější a hlavně svůj, ale na druhou stranu pak všichni ostatní působili jenom jako jeho křoví. Ale dost bylo kritiky, od toho tu máme "odborníky, za mě ****.